Термін конкурсу на кращий логотип та слоган Слов'янська знову подовжено

Раніше оголошували, що термін подання пропозицій на кращий логотип та слоган міста подовжено до 14 липня.

Читайте: Термін проведення конкурсу на кращий логотип та слоган Слов’янська подовжено

Кінцеву дату подання пропозицій знову перенесли - тепер це 31 липня. Логотип – це будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність та ідентифікувати місто серед інших. 

Слоган – це гасло (коротке речення або словосполучення, що легко запам’ятовується), яке асоціюється з містом, наділяє місто функційними здібностями, створюючи емоційні очікування у людей. 

Логотип та слоган міста не замінюють його офіційну символіку (герб і прапор). Логотип та слоган може використовуватись: 

  • на інформаційно-рекламній та подарунково-сувенірній продукції про місто Слов’янськ; 
  • на дороговказах та інших предметах знакування об’єктів туристичної інфраструктури; 
  • готельно-ресторанними закладами та іншими закладами туристичної інфраструктури; 
  • під час проведення культурно-масових заходів (фестивалів, концертів, парадів, ярмарок, виставок) на місцевому, національному та міжнародному рівнях. 

Конкурс буде проведено у два етапи: 

  • оцінка жителями міста конкурсних робіт (з 5 серпня по 25 серпня). 
  • визначення членами конкурсної комісії переможця (з 27 по 30 серпня). 

Конкурсні роботи треба надсилати до управління економічного та інвестиційного розвитку Слов’янської міської ради в електронному вигляді на адресу: tourism@slavrada.gov.ua до 31 липня 2019 року.