Керамічна плитка та зелене листя: у Слов'янську визначилися лідери голосування за логотип

З 5 серпня цього року тривав конкурс на кращий логотип та слоган міста. Нарешті визначилися лідери.

Мета конкурсу - формувати позитивне сприйняття іміджу міста, популяризація курорту та історико-культурної спадщини. 

Голосування проходило на платформі електронних консультацій з громадськістюДля голосування було запропоновано 14 варіантів логотипу, до кожного з яких додавалося пояснення.

Окрім платформи електронної демократії, обрати логотип можна було через паперове голосування у Центрі надання адміністративних послуг.

Загалом серед 14 варіантів визначилися два лідери - під номерами 2 та 14. Через електронну систему голоси віддали лише 32 користувачі.

Логотип під номером 14 набрав 11 голосів. Він виконаний у формі листя, яке символізує природу. Також є акцент на сонячні промені, як на щось добре та світле.

Логотип під номером 2 набрав 6 голосів. Він відображає історію міста, яка пов'язана із керамічною плиткою товариства Дзевульського і Лянге. Це досі є одним із пріоритетних напрямків економіки міста.