Чому водоканал Слов'янська не повинен стягувати з користувачів абонплату

У Слов'янську водоканал поки не має стягувати зі споживачів абонентську плату та укладати з ними такі договори. Про це сьогодні на прес-конференції заявив міський голова Вадим Лях.

На сайті Кабінету Міністрів є постанова від 21 серпня 2019 року "Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами". На сайті Словміськводоканалу у розділі "Споживачам" є пункт "відмінність договорів". Там вказано, що індивідуальний договір із кожним споживачем має плату за абонентське обслуговування.

Сьогодні на прес-конференції міський голова Вадим Лях заявив, що Словміськводоканал поки не повинен укладати з людьми договори, які включають абонентську плату. За словами очільника міста, до нього надійшли скарги про те, що водоканал проводить укладання договорів з абонплатою.

"Давав розпорядження водоканалу двічі зупинити цю роботу, оскільки ніякої роз'яснювальної роботи не було, і жителі не розуміють, про що йдеться. З третьої спроби вдалося зупинити цей процес", - каже голова.

Тобто Словміськводоканал не роз'яснив населенню, за що та чому люди мають додатково вносити абонплату, і не узгодив це питання з міськрадою та УЖКГ. Тому зараз з користувачами мають укладатися тільки договори без врахування абонплати. Окрім цього, карантинні заходи поки дають можливість не впроваджувати абонплату.

Зазначили, що Слов'янськтепломережа та УГГ теж вже певний час намагаються внести в тариф плату за абонентське обслуговування.

Таким чином, договори з урахуванням абонплати за обслуговування мають укладатися після того, як проведуть роз'яснювальну роботу, обговорення тарифів та їх доцільність. Але коли саме люди все ж почнуть вносити абонплату - поки невідомо.