Як працює Слов’янське УСЗН в умовах війни. Контакти для отримання консультацій

Фото: Донецька ОДА

Соціальний захист у Слов'янську: як УСЗН допомагає мешканцям громади в умовах війни.

Управління соціального захисту населення Слов'янської міської військової адміністрації продовжує активно працювати попри складну безпекову ситуацію. Щодня спеціалісти надають життєво важливі послуги тисячам мешканців громади - повідомляють в Донецькій ОДА. 

Станом на сьогодні 4600 мешканців Слов'янської громади отримують державні соціальні допомоги. Понад 6 тисяч осіб користуються соціальними послугами, серед яких люди похилого віку, особи з інвалідністю, багатодітні та малозабезпечені сім'ї, а також захисники й захисниці України.

З початку 2025 року до УСЗН звернулося 3697 слов'янців з різних питань соціального захисту.

Щоб наблизити послуги до мешканців віддалених районів Слов'янська, УСЗН організувало виїзні прийоми у форматі "мобільного соціального офісу". За перші чотири місяці 2025 року було здійснено 29 таких виїздів.

Крім того, для зручності мешканців створено віддалені робочі місця спеціалістів УСЗН у селищі Билбасівка, де вже прийнято 47 заяв на призначення соціальних допомог та надано 312 консультацій.

Одним із пріоритетних напрямків роботи УСЗН Слов'янська є оздоровлення дітей, особливо тих, хто перебуває в складних життєвих обставинах або зазнав впливу війни. Діти з пільгових категорій, у тому числі евакуйовані з громади, мають змогу відпочити в закладах на території інших областей.

Оздоровлення дітей пільгової категорії відбувається впродовж усього календарного року у "Міжнародному дитячому центрі "Артек Закарпаття". Також планується оздоровити 294 дитини в обласному санаторно-оздоровчому комплексі "Перлина Донеччини".

У структурі УСЗН Слов'янська створено відділ з питань ветеранської політики, що займається підтримкою учасників бойових дій, ветеранів війни та родин загиблих захисників.

Від початку року до відділу звернулося 149 ветеранів війни та членів сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України. Вони отримали консультації щодо медичних, реабілітаційних, юридичних та соціально-психологічних послуг, а також з питань працевлаштування.

Для ефективного зв'язку та оперативного реагування на запити мешканців Слов'янська функціонують телефони "гарячої лінії". За перший квартал 2025 року на них надійшло понад 7 тисяч звернень.

Найчастіше слов'янці зверталися з питань:

  • призначення державних допомог та компенсацій (понад 2400 звернень)
  • надання допомоги ВПО (понад 3000 звернень)
  • отримання гуманітарної та матеріальної допомоги з бюджету громади
  • евакуації мешканців у інші міста України

Для отримання консультацій та допомоги з питань соціального захисту можна звернутися за телефонами "гарячої лінії": 

  • 050 105 04 21 — з питань ВПО
  • 066 851 37 07 — загальні питання
  • 050 105 01 16 — з питань ветеранської політики
  • 050 105 04 30 — запис на прийом та консультації

Читайте також: Гігієнічні набори для переселенців: як отримати допомогу у Слов'янську та Краматорську