Мешканців Слов'янська попереджають про небезпеку на залізниці

Абсолютно обгрунтовано залізницю називають зоною підвищеної небезпеки. При високій інтенсивності і підвищених швидкостях руху потягів, при величезних об'ємах перевезень залізниця станове певну небезпеку для людей, що проживають поблизу неї або користуються її послугами. Знаходячись поблизу колії, потрібно бути пильним самому і уважним до тих людей, що тебе оточують.

Життя людини є найвищою цінністю. Але, на жаль, треба констатувати, що в результаті травмування щорічно під колесами потягів на території Донецької залізниці гине не один десяток чоловік.

Профілактиці невиробничого травматизму, на залізничному транспорті традиційно приділяється підвищена увага. Плануються і виконуються роботи по встановленню і ремонту пішохідних настилів, мостів, пасажирських платформ, огорожі особливо небезпечних ділянок, освітленню, устаткуванню переїздів автоматичними шлагбаумами і сигналізацією, забезпечується систематичне інформування пасажирів через радіомережі зв’язку потягів і вокзальних гучномовців станцій, про необхідність суворого дотримання правил проїзду і проходу по залізниці і особистій безпеці, установлені застережливі плакати і написи, а також виконуються інші організаційні і технічні заходи.

В більшості травми відбуваються в результаті недотримання елементарних вимог, як загальноприйнятих норм поведінки, так і визначених Правилами безпеки на залізничному транспорті.

Діти забираються на дахи вагонів, безтурботно ходять по залізничним коліям. Основними причинами травмування залізничним пересувним транспортом і ураження електрострумом контактної мережі, як показує аналіз, є незнання і порушення правил безпеки, невиправданий поспіх, небажання користуватися пішохідними мостами, тунелями і настилами, а деколи пустощі і хуліганство. Нерідко залізниця стає «пішохідною». Пересування по коліям завжди пов'язано з небезпекою для життя. Рухомий потяг зупинити непросто. Його гальмівний шлях в середньому складає біля тисячі метрів. Потяг, на швидкості 100 км/год, за 1 секунду долає близько 30 метрів. А пішоходу, для того, щоб перейти через колії, потрібно не менше 5 секунд. Тим паче, що молоді люди при перетині колії часто відволікаються, користуючись навушниками для прослуховування музики або розмови по мобільному телефону і, при цьому, не чують сигналів, що подаються машиністом, оголошень, що передаються по гучномовному зв'язку.

Лише на перший погляд може вважатися безпечними нерухомі вагони. Підходити до них менш ніж на п'ять метрів заборонено: кожен вагон на станції знаходиться в роботі і у будь-який момент може почати рух. Небезпечними є і виступаючі частини вагонів, за них може зачепитися одяг людини, що проходить в безпосередній близькості. До травмування може привести дія повітряного потоку, що виникає між двома потягами що рухаються, сила такого потоку складає 16 тонн. Саме тому, при знаходженні на території залізниці необхідно пам'ятати і дотримуватись вимог безпеки: переходити і переїзджати залізничні колії тільки в спеціально відведених для цієї цілі місцях, стежити за сигналами технічних засобів – світлофора, сигналізації (незалежно від положення і наявності шлагбауму) переїзду, уважно слухати оголошення про можливі пересування локомотивів. Не допускається катання по пасажирській платформі або перону на велосипедах, скейтборді, роликах, а також перехід колії в районі стрілочних переводів і районах, з інтенсивним маневровим рухом. У таких місцях не влаштовуються пішохідні переходи, а можливі лише технологічні маршрути для працівників залізниці, користуватися якими громадянам заборонено.

Не можна забувати про ризики, які таять залізничні об'єкти, контактна мережа. Нерідкі випадки, коли розкрадачі, піднімаючись на вагон, наближаються на неприпустимо близьку відстань до контактної мережі, потрапляють під високу напругу (3000 Вольт), та гинуть.

Нагадуємо правила поведінки при знаходженні на об'єктах залізничного транспорту:

НЕБЕЗПЕЧНО ДЛЯ ЖИТТЯ :

Переходити залізничну колію в не встановлених місцях !

Перебігати залізничну колію перед рухомим потягом! (гальмівний шлях потягу–до 1000 м)

Знаходитися на колії і між коліями , де ви можете потрапити під потяг, що рухається!

Чіплятися, висіти на підніжках вагонів, встрибувати і зістрибувати з них під час руху потягу!

Під час руху потягу відкривати двері вагону !

Ходити і грати ДІТЯМ в рухливі ігри поряд з залізничним полотном !

ПАМ'ЯТАЙТЕ ! ПОТЯГ МИТТЄВО ЗУПИНИТИ НЕМОЖЛИВО !

Автор
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Актуальность
0/12
Изложение
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов. Для оценок и рецензии используйте форму отзывов