Минулого року на Донеччині почали розробляти бренд регіону. Зараз цей процес виходить на фінішну пряму.
Після тривалої роботи із кількох напрацьованих варіантів візуалізації бренду обрані два, які й представлені для обговорення із мешканцями області, - повідомляють в ДонОДА.
Маріуполь став першим містом, де відбулося обговорення бренду.
Під час презентації бренду директорка департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької ОДА Оксана Головко пояснила, що в основу обох варіантів було закладено те, що об’єднує всю Донеччину від Святогірська до Маріуполя – український степ. Містяни подали свої пропозиції щодо вдосконалення обох варіантів.
Обговорення бренду із активістами заплановане ще у Покровську (8 квітня), Краматорську та Бахмуті (9 квітня). Доопрацьовані за результатами обговорень варіанти бренду будуть представлені широкому загалу на сайті облдержадміністрації та у соціальних мережах.