11:07, 8 квітня 2021 р.
Від Святогірська до Маріуполя. Що стане брендом Донеччини
Минулого року на Донеччині почали розробляти бренд регіону. Зараз цей процес виходить на фінішну пряму.
Після тривалої роботи із кількох напрацьованих варіантів візуалізації бренду обрані два, які й представлені для обговорення із мешканцями області, - повідомляють в ДонОДА.
Маріуполь став першим містом, де відбулося обговорення бренду.
Під час презентації бренду директорка департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької ОДА Оксана Головко пояснила, що в основу обох варіантів було закладено те, що об’єднує всю Донеччину від Святогірська до Маріуполя – український степ. Містяни подали свої пропозиції щодо вдосконалення обох варіантів.
Обговорення бренду із активістами заплановане ще у Покровську (8 квітня), Краматорську та Бахмуті (9 квітня). Доопрацьовані за результатами обговорень варіанти бренду будуть представлені широкому загалу на сайті облдержадміністрації та у соціальних мережах.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Штучний інтелект створив пісню про Слов’янськ
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ
14:18
17:35
Вчора
17:00
Вчора
16:01
Вчора
15:03
Вчора
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
22:10, 26 вересня
09:48, 29 вересня
09:48, 29 вересня
09:48, 29 вересня
00:00, 12 січня 2016 р.
live comments feed...
Коментарі