Від Святогірська до Маріуполя. Що стане брендом Донеччини

Минулого року на Донеччині почали розробляти бренд регіону. Зараз цей процес виходить на фінішну пряму.

Після тривалої роботи із кількох напрацьованих варіантів візуалізації бренду обрані два, які й представлені для обговорення із мешканцями області, - повідомляють в ДонОДА.

Маріуполь став першим містом, де відбулося обговорення бренду. 

Під час презентації бренду директорка департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької ОДА Оксана Головко пояснила, що в основу обох варіантів було закладено те, що об’єднує всю Донеччину від Святогірська до Маріуполя – український степ. Містяни подали свої пропозиції щодо вдосконалення обох варіантів.

Обговорення бренду із активістами заплановане ще у Покровську (8 квітня), Краматорську та Бахмуті (9 квітня). Доопрацьовані за результатами обговорень варіанти бренду будуть представлені широкому загалу на сайті облдержадміністрації та у соціальних мережах.

Від Святогірська до Маріуполя. Що стане брендом Донеччини, фото-1 Від Святогірська до Маріуполя. Що стане брендом Донеччини, фото-2 Від Святогірська до Маріуполя. Що стане брендом Донеччини, фото-3 Від Святогірська до Маріуполя. Що стане брендом Донеччини, фото-4 Від Святогірська до Маріуполя. Що стане брендом Донеччини, фото-5
Слов’янськ новини Славянск новости бренд Донеччини Донеччина ОДА
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
107 переглядів у квітні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі