• Головна
  • Новий колл-центр 102: у пріорітеті прифронтові населені пункти Донеччини
12:36, 25 липня 2016 р.

Новий колл-центр 102: у пріорітеті прифронтові населені пункти Донеччини

Принципова відмінність сучасної спецлінії 102, за допомогою якої мешканці телефонують до колл-центра у Маріуполі, від тієї, що була раніше, - вона завжди «вільна» для абонентів. В екстреній ситуації людина не почує гудки, які свідчать про зайнятість лінії, а одразу буде підключена до розмови з оператором. Наразі такі можливості мають мешканці Краматорська, Слов’янська, Маріуполя, а від сьогодні – й Торецька. На черзі – міста на лінії розмежування та вся область.

Колл-центр 102 у Маріуполі розпочав свою роботу у травні цього року. Його первинною функцією стало отримування, оброблення, реєстрація та передача повідомлень громадян до нарядів патрульної поліції, які запрацювали у Краматорську, Слов’янську та Маріуполі. За проханням мешканців Торецька та за наказом начальника Головного управлінняНацполіції в Донецької області позапланово була налагодженапереадресація з мобільних телефонів жителів цього міста та околиць до Маріуполя. Сьогодні були вже оброблені перші повідомлення від торечан.

Загалом масштабна поетапна робота, яку наразі проводять фахівці зв’язку та інформаційного забезпечення обласного главку поліції, спрямована на те, аби згодом всі мешканці Донеччини могли додзвонитися за 102 саме до цього центру, що сам по собі є частиною Єдиного аналітичного сервісного центру поліції Донеччини, і до якого вже у недалекому майбутньому надходитиме та аналізуватиметься вся інформація поліції.

Наразі у пріоритеті для правоохоронців Донеччини - налагодити оперативний та якісний зв’язок із такими населеними пунктами, як Авдіївка,Мар’їнка, Красногорівка, Світлодарськ, Миронівське та всіма тими, які знаходяться на лінії розмежування й продовжують потерпати від агресії бойовиків. Там допомога поліції – найнеобхідніша.

Ця спецлінія 102 істотно відрізняється від тієї, до якої звикли мешканці регіону. Технічні можливості сучасного сервісного обладнання, яке використовується колл-центром у Маріуполі, дозволяють приймати одразу декілька десятків дзвінків, як з мобільних, так і зі стаціонарних телефонів. Це означає, що громадяни більше не чекатимуть, поки лінія звільниться, та своєчасно отримуватимуть допомогу. В зоні проведення АТО такі резерви поліції дозволяють зберегти кожну секунду, і дуже часто це означає – зберегти життя.

Про нововведення для мешканців Донеччини розповів т.в.о. начальника відділу управління зв’язку та телекомунікації ГУНП в Донецькій області Євгеній Ткаченко:

- Зазвичай черговою частиною поліції для зв'язку з мобільним оператором для дзвінків на 102 використовується міський телефон зі звичайним міським номером. Він один і на нього, окрім міських, йде ще й дозвін з кількох мобільних операторів. І якщо черговий розмовляє з одним абонентом, то для інших він зайнятий.

Така ситуація була і в півмільйонному Маріуполі.

- На таке велике місто був єдиний телефон, який приймав всі виклики за 102. Зараз завдяки колл-центру там є 30 з'єднувальних ліній, які обслуговують 10 операторів. З будь-якої сполученої лінії, якщо вона зайнята, йде переадресація на іншу лінію, навіть не вільну, на ту, де за статистикою, було менше навантаження. Тобто система колл-центру сама рівномірно здійснює розподіл, на всі 30 ліній йде серійний пошук.

Такий підхід – суттєво новий рівень сервісу обслуговування населення, який допомагатиме встановити постійний тісний зв’язок між громадянами та правоохоронними органами, підвищити рівень якості роботи поліцейських та закріпити довіру людей до поліції.

 Відділ комунікації

поліції Донецької області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Слов'янськ #новини #поліція #колл-центр #102 #дзвінки
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...