Держпродспоживслужба України роз’яснила людям, де і коли мають обслуговувати українською і як діяти, якщо це робити відмовляються.
Відповідно до роз’яснень Держпродспоживслужби за підписом від 16.12.2016 року №603-154-7/26317 Т.в.о. заступника Голови, вказано, що у випадку ненадання згоди на спілкування з покупцем російською мовою, суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснювати обслуговування клієнта українською мовою.
Якщо ви вважаєте, що ваші права порушені, то порядок дій наступний:
1. Залиште повідомлення про це у Книзі скарг та пропозицій. Цей запис стане одним із джерел доказів порушення ваших прав, як і відповідь на цей запис від керівництва закладу.
2. Напишіть скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів. Шаблон є в електронному вигляді.
3. Заповніть заяву відповідно до реквізитів того закладу, який на вашу думку порушив ваші права, додайте чеки та фотографії. Надішліть лист звичайною поштою або електронною (head@consumer.gov.ua). Якщо надсилаєте електронною, заяву треба підписати і відсканувати, радять спеціалісти.