• Головна
  • Як боротись з перевантаженим транспортом, що руйнує автошляхи Донеччини
09:15, 5 червня 2017 р.

Як боротись з перевантаженим транспортом, що руйнує автошляхи Донеччини

Розбиті дороги, підвищення аварійності та небезпека для життя інших учасників дорожнього руху – це наслідки, до яких призводить пересування перевантаженого транспорту. З початку року поліцейськими зупинено 165 таких вантажівок. У літній період, коли температура повітря перевищить 28 градусів, автомобільні дороги зможуть витримати навіть не 40 тон, а вдвічі менше, це питання стоїть особливо гостро й піднімається керівництвом поліції Донеччини на усіх рівнях.

За розпорядженням Заступника Голови Нацполіції України – начальника Нацполіції Донецької області В’ячеслава Аброськіна на автошляхах регіону проводиться комплекс превентивних заходів з безпеки. Поліцейські проводять спільні з Укртрансбезпекою та СБУ рейди, працюючи мобільними групами, щоб порушники не мали можливості об’їхати ваговий комплекс та уникнути відповідальності. Вагові комплекси працюють одночасно на півночі та півдні області.

Питання взаємодії служб у боротьбі з перевантаженим транспортом обговорювались у Головному управлінні Нацполіції Донецької області на нараді під керівництвом Заступника Голови Нацполіції України – начальника Нацполіції Донецької області В’ячеслава Аброськіна.

Заступник начальника відділу безпеки дорожнього руху Андрій Францішко доповів, що з початку року працівниками поліції з безпеки дорожнього руху складено 165 адміністративних матеріалів за статтею ст. 132-1 КУпАП України (Порушення правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, правил проїзду великогабаритних і великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями або залізничними переїздами).

Також, працівниками поліції підготовлено та спрямовано до органів місцевого самоврядування пропозиції щодо розробки єдиної схеми руху великовантажних транспортних засобів, та встановлення інформаційних панно у великих містах (Маріуполь, Покровськ, Слов’янськ, Краматорськ, Бахмут). На панно зазначатимуться маршрути руху великовантажного транспорту, визначені місця зупинки, дислокація вагових комплексів, а також вказані місця відстою транспорту у літній період при підвищеній температурі повітря.

- Однак є певні проблеми. Наприклад, ваговий комплекс не працює цілодобово. Через це ми не маємо можливості оперативно зважити автомобілі, які усунули порушення та «розвантажились» до відповідних норм, тому тримаємо їх до повторного зважування, що породжує скарги від перевізників, - доповів Андрій Францішко. - Крім того, у регіоні відсутні місця відстою транспорту, які вкрай необхідні саме зараз, коли температура повітря починає перевищувати 28 градусів. Не має блокувальних пристроїв, які необхідні для того, щоб не допустити подальший руху перевантажених транспортних засобів.

Заступник голови Нацполіції Донецької області поставив завдання проаналізувати проведену роботу та підготувати пропозиції щодо усунення недоліків.

- Ми повинні ініціювати роботу відповідних служб, аби зробити дороги Донеччини безпечними, - відмітив Заступник Голови Нацполіції України – начальник Нацполіції Донецької області В’ячеслав Аброськін.

Відділ комунікації ГУНП

в Донецькій області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Слов'янськ #новини #транспорт #перевантаження #поліція
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...