«У мене є гроші, але я вам їх не віддам…бо у вас терміналу немає» (Блог)

«У мене є гроші, але я вам їх не віддам…бо у вас терміналу немає», Вікторія Повержук

Протягом кількох останніх років у Слов’янськ вривається діджиталізація та оцифровування. Але процес цей досить нерівномірний.

У Слов’янську вже доступний додаток «Дія», щоб у цифровому форматі зберігати паспорт та водійське посвідчення. Доступний додаток «Smartмісто», щоб слідкувати за усіма процесами в місті. Вже й міськрада перенесла усі рішення та проєкти в цифру. Навіть можна відслідкувати інформацію про кількість пацієнтів у сімейних лікарів, щоб укласти з лікарем договір.

Але все ще не в усіх магазинах можна розплатитись карткою. Наведемо декілька ситуацій, свідками або заручниками яких стали учасники нашої редакції.

Ситуація 1

Літо 2020, спека +40. На вулиці стоїть черга з 10 людей до м’ясного магазину, бо всередині можуть бути тільки 4 покупці. Чоловік 20 хвилин чекав черги на вулиці і ось, нарешті дістався до каси. Робить замовлення, питає:

-Можно оплатить картой?

-У нас нет терминала, вам что, не ясно?

-А откуда мне знать, что у вас его нет, если я стоял на улице? Могли бы хоть табличку с предупреждением повесить.

-Мы не обязаны ничего вешать и объяснять, почему у нас нет терминала.

-Ну нормально, я *** знает сколько простоял на жаре, чтоб это услышать.

Чоловік виходить з магазину без покупок та голосно бахає дверима, продовжуючи лаяти сервіс.

Ситуація 2

Овочевий магазин. Жінка підходить до каси, дочекавшись своєї черги. Теж питає про наявність терміналу. Їй продавчиня каже:

Терминала у нас нет, но вы можете скинуть мне деньги на карту и расплатиться так.

Як це не дивно, але жінка погоджується.

Ситуація 3

Знову магазин м’ясних продуктів. Тут теж чоловіку пропонують розплатитись через пересилання грошей на особистий банківський рахунок покупця. Але чоловік відмовляється та залишає магазин, оскільки не має готівки.

Здавалося б, попередити через табличку, що терміналу в магазині немає – це дрібниця, хоча саме така дрібниця впливає на враження від якості сервісу та на те, чи повернеться взагалі покупець у цей магазин. Про пропозиції скинути гроші на картку таке, звісно, не скажеш, бо це вже трохи інша «стаття». Але факт у тому, що у Слов’янську овочеві, продуктові та м’ясні магазини із терміналами можна порахувати по пальцям.

А як часто ви стикаєтесь із такою проблемою? І що думаєте про якість сервісу в магазинах Слов’янська? Пишіть у коментарі.

Слов'янськ новини сервіс магазини гроші послуги оплата готівка
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
495 переглядів в січні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі