StarMarketing: як потрібно просувати інтернет-магазин?

Тисячі інтернет-магазинів щодня прагнуть до уваги потенційних клієнтів та борються за те, щоб вони залишили свої гроші в їх магазині. Однак зростаюча конкуренція заважає процесу залучення покупців та змушує власників інтернет-магазинів застосовувати нові методи реклами. Ви бачите, як з часом змінюється мода на конкретні послуги і їх ефективність. Ви також знаєте, наскільки користувачі інтернету надають певним джерелам трафіку.

Клієнти не завжди вирішують придбати відразу. Оголошення для динамічного ремаркетингу використовують канали Google Merchant Center на сайті star-marketing.com.ua, щоб повторно відображати користувачам товари, які вони вже переглядали у вашому магазині. Ви можете додавати персоналізовані повідомлення, щоб нагадувати клієнтам про те, що вони шукали нещодавно, та збільшити продажі.

Як ефективно рекламувати інтернет-магазин?

Понад 50% трафіку та продажів в електронній комерції надходять із безкоштовних результатів пошуку Google. Це одне речення має завершити дискусію про те, чи окупаються подальші інвестиції в позиціонування.

Звичайно, сама послуга SEO дуже змінилася за останні роки. Сьогодні це вже не змагання за кількість посилань з інших спам-сайтів. Сьогодні це багатоетапний та складний процес, який складається з багатьох факторів. Однак це як і раніше є обов’язковою позицією в будь-якій довгостроковій рекламній стратегії, також для інтернет-магазину.

Першим важливим елементом позиціонування інтернет-магазину є SEO-оптимізація . Серед багатьох факторів, які Google враховує при визначенні вашого рейтингу, дуже важливими є ті, що надходять із вашого веб-сайту. Час завантаження, адаптація до мобільних пристроїв, заголовки, розділи МЕТА, наявність SSL-сертифіката, можна ще довго перераховувати, спускаючись до дуже детальних питань, що впливають на ваше становище. Однак з досвіду ви знаєте, що варто регулярно піддавати свій веб-сайт оглядам оптимізації та наполегливо боротися за кожне, навіть найменше вдосконалення.

Другим важливим фактором є зміст. Ще кілька років тому насиченість вмістом не була важливим елементом стратегії SEO. Їх унікальність також полягала в тому, що багато компаній копіювали описи від виробника або дистриб'ютора. Сьогодні Google винагороджує ті проекти, які орієнтовані на цінний, довгий та унікальний вміст. Незалежно від того, чи є вони вичерпними путівниками чи великим описом товарів, інвестиції в вміст, безумовно, окупляться в довгостроковій перспективі. Звичайно, якщо ви подбаєте про інші елементи стратегії SEO разом із нею.

Третім та останнім фактором є формування довіри до вашого веб-сайту та зміцнення його сили в очах Google за допомогою побудови посилань. За складним процесом звучання криється не що інше, як регулярна розробка профілю посилань на інших сторінках, що веде на веб-сайт вашого магазину. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
14 переглядів в січні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі