Реклама
11:31, 12 грудня 2022 р.
Власниця бренду Pin-Up: про кар’єру в IT, СЕО та соціальну відповідальність
Реклама
Під час війни, цифровий бізнес показав свою стійкість та міць. Навіть у кризовій ситуації вдалося вистояти, ба навіть більше – розбудовувати процеси. І все завдяки умілій розстановці пріоритетів. Багато людей в 2022 році переосмислили власний досвід, зробили висновки на майбутнє та готові поділитися з молодими талантами. Свій погляд на перспективи галузі, власної кар’єри в ній розповіла Марина Ільїна CEO Pin-Up Global.
Одне з перших питань до Марини стосувалось початку її кар’єри в цифровій індустрії та того, що її до такого шляху, власне, підштовхнуло, адже на сьогодні в цій сфері не так багато успішних жінок.
Марина зазначила, що початком всього була освіта, яка дала розуміння основ економіки та поняття функціонування ринку. За освітою вона маркетолог, навчалася в Східноукраїнському національному університеті в Луганську. На її думку, саме вірний вибір спеціалізації дав змогу зрозуміти теоретичні аспекти бізнесу.
Так, Марина розповіла, що її перша робота була пов’язана з організацією бізнес-івентів, в тому числі в гемблінг індустрії. Це дало змогу зрозуміти, що з казинo дійсно пов’язано чимало стереотипів, котрі не мають адекватного обґрунтування. Зацікавленість у цій індустрії в тому числі пояснюється, за словами Марини, тим, що в гральному бізнесі немає шаблонів. Натомість повсякчас виникають інновації, задаються нові тренди.
Саме після цього дівчина зрозуміла, що ця сфера дійсно цікава. Відповідно продовження кар’єри в ІТ-індустрії стало логічним рішенням. В основному був фокус на компанії з розробки гемблінгового ПЗ, в тому числі ігрових автоматів та маркетингу. По мірі збільшення досвіду вимальовувалась концепція функціонування бізнесу та можливі точки росту.
В Марини запитали, що допомогло в розвитку кар’єри та попросили дати кілька порад щодо побудови кар’єри в сфері IT/Digital.
CEO Пін Ап Global відповіла, що кожний матиме свій унікальний досвід, але при цьому зазначила, що існує база, яку варто враховувати.
Так, вона акцентувала увагу, що важливо розуміти свою зону відповідальності та розбиратися в тому, чим займається команда. Має значення чітке розуміння результату, що його потрібно досягти та усвідомлення, що кожне рішення впливає на розвиток бізнесу в цілому. Завжди потрібно знаходити не одне рішення для конкретної задачі, а 2 чи 3. Таким чином, вдасться підготуватись до можливих кризових ситуацій, які зазвичай виникають несподівано.
На думку Марини, найважливіше – ніколи не зупинятись. В той момент, коли приходить усвідомлення, що на теперішній своїй позиції знаєте все – потрібно рухатись далі.
Журналіст поцікавився чи доводилось Марині стикатись із сексизмом в ІТ чи упередженим ставленням до жінок.
Відповідь була однозначною – за весь час роботи не довелося стикатись з упередженим ставленням через свою стать. Адже в ІТ важливо давати результат та досягати поставлених цілей.
Гемблінг – високотехнологічна індустрія
Одне з питань стосувалось розвінчання стереотипів про гральну індустрію. Марину запитали, які саме уявлення застаріли і як на сьогодні виглядають онлайн казинo та все що пов’язане з гемблінг індустрією.
Героїня інтерв’ю зазначила, що сьогодні онлайн казинo – це високотехнологічна розвага та гарна ігрова механіка. Оператори забезпечують відвідувачам великий спектр емоцій та надають можливість провести час за цікавою грою, наприклад, крутячи барабани слотів.
Також вона акцентувала увагу, що має значення швидкість надання послуг: наявність швидкого пошуку іконки онлайн слота чи миттєва виплата виграшу. Марина зазначила, що часто чує твердження по типу: «Знайомий програв в ігрових автоматах багато грошей». Але справа в тому, що легальні оператори не шукають таких клієнтів і активно підтримують політику відповідальної гри.
В Марини поцікавились, у чому суть відповідальної гри.
Пояснення було досить розлоге. Так, вона розповіла, що кожен гравець казинo може попросити заблокувати свій акаунт чи обмежити суму коштів, що він витрачає на гральні автомати, якщо відчуває нездоланний потяг до гри. Сьогодні гемблінг – це спосіб приємного відпочинку, від якого можна отримувати задоволення та широкий спектр емоцій. І це не залежить від місця перебування.
Марина відмітила, що явно помітна тенденція переносу великої кількості послуг в онлайн, це також допомагає ігровій індустрії. Відповідальні заклади не прагнуть отримати гравця на один раз, котрий зіграє в слоти, витратить багато грошей і більше не повернеться. Натомість, на перше місце виходять довгострокові відносини, які формуються в тому числі за рахунок позитивного досвіду взаємодії з закладом. Тут важливе значення має довіра для бренду, як надійного сервісу.
В Марини поцікавились, які вона бачить ризики переходу гемблінг індустрії в онлайн простір, адже в цьому випадку значно важче контролювати гравця, просто не видно, що людина надто захопилась.
Відповідь здивувала, адже Марина зазначила, що все навпаки, і те що відбувається онлайн – значно легше контролювати. А саме, зрозуміло, як часто гравець заходить на сайт Пін Ап, який саме пристрій для цього використовує, скільки часу знаходиться в грі та що конкретно робить. За рахунок доступу до Big Data вдалося створити достатньо можливостей на платформах, що дає доступ оператору до відслідковування всіх показників, що його цікавлять для певної групи гравців. Якщо точніше, то став доступним контроль надмірного захоплення ігровими автоматами. Марина розповіла, що в країнах з різними локальними правилами є регіональні бази гемблерів, що запровадили для себе самообмеження на азартні ігри, в тому числі слоти.
Також героїня інтерв’ю розказала, що після переходу в онлайн-простір стало легше контролювати сам бізнес, аж до контролю окремих транзакцій та обслуговування клієнтів. Реалізувати все це оффлайн – неможливо.
Одне з питань стосувалось конкуренції в сфері гемблінгу. Власне було цікаво, які основі виклики були на шляху створення та розвитку успішного грального бізнесу.
Марина розказала, що, за рахунок того, що сфера дуже вузька, з усіма конкурентами доводиться бути знайомим - це дало можливість розуміти їх слабкі та сильні сторони. При побудові екосистеми Пінап Глобал основним орієнтиром було надання якісного продукту та задоволеність клієнтів, що є основною ціллю будь-якого бізнесу.
На сьогодні PinUp Global є мережею взаємовигідних партнерств між афіліейтами та продуктом, бізнесом, розробкою, маркетингом та клієнтами. Марина зазначила, що її компанія намагається завжди дотримуватись win-win-стратегії, що дає високі показники якості.
Журналіст відмітив, що для героїні інтерв’ю важлива ідея бізнесу без кордонів. Тому поцікавився, яким чином іншим компаніям потрібно змінювати свій підхід, якщо вони до цих пір користуються старими лекалами – наприклад, керують з єдиного центру, а в країнах створюють лише дочок.
Марина розповіла, що в певний момент стає зрозуміло, що керування дочками з головного офісу – неможливе. Теоретично є шанс побудувати холдинг, де потрібно буде робити безліч погоджень та стикатися з бюрократією на кожному кроці. Але сфера гемблінгу вимагає швидких рішень, довгі роздуми недопустимі. Корпоративні результати просто не будуть встигати за ринками, що змінюються дуже динамічно.
В Пінап обрано стратегію екосистеми. За рахунок цього вдається покривати потреби на всіх локаціях. Тобто це екосистема незалежних компаній, котрі залучені до життєвого циклу різних розважальних продуктів. Для компаній-екосистем властиве впровадження інноваційних технологій, нестандартні рішення для розвитку та масштабування по всім напрямкам.
В Pin-Up Global є поділ на напрямки в залежності від профілю. При цьому кожен може включати кілька компаній, що між собою взаємодіють. Марина розповіла, що в екосистемі PinUp Global функціонують Pin-Up.Business – це операційний бізнес-напрямок, PinUp.Tech – група компаній що відповідають за розробку та підтримку роботи, PinUp.Support – група контакт-центрів у різних країнах світу, що гарантує всебічну підтримку. Також є PinUp.Partners – що є новим напрямком з основним завданням залучати трафік та працювати з паблішерами. Ще героїня інтерв’ю відмітила, що коли справа стосується компаній з екосистеми PinUp, то за ними завжди стоять фахові спеціалісти з високим рівнем знань, умінь та досвіду, для них не буває неможливих завдань.
В Марини запитали які були основні виклики створення ефективної екосистеми і в чому вона бачить її розвиток.
Екосистема, на її думку – це загальні цілі та напрями роботи, по суті, окремих бізнес-структур. В них є спільні риси – партнерство, інновації, розвиток та турбота про своїх людей. При цьому на перше місце виходить якість результатів по кожному з напрямків, та щоб це відповідало потребам інших учасників екосистеми.
Вона зазначила, що при створенні екосистеми ПінАп велике значення мало швидке досягнення бізнес-результатів без втрати якості. Марина відмітила, що перевірка організаційної моделі відбувається лишень при її масштабуванні. Складність в тому, що спрогнозувати розвиток екосистеми на 5 років важно. Скоріш за все буде відбуватись перехід від роботи «всередині» до виходу на зовнішній ринок.
Команда сильних
Звісно в ході інтерв’ю було піднято питання війни в Україні, а якщо точніше, то реакції успішної міжнародної торгової марки на геополітичні зрушення, журналіст власне поцікавився, як це вплинуло на бізнес.
Марина відповіла, що, як і всім українцям, Пін Ап легко не було. При цьому вона зазначила, що ще за період карантину та його суттєвих обмежень вдалось пристосуватись до дистанційної роботи. Це, в тому числі, сприяло автоматизації більшої частини процесів. Також була проведена диверсифікація ресурсів до різних регіонів.
Торкнулась Марина і російського елементу екосистеми що мав ліцензію на ведення букмекерської діяльності – pin-up.ru. Навіть не заважаючи на великі вкладення, та стабільне зростання, продукт був закритий, а активи передані новому власнику. Компанія не захотіла змінювати бренд і вже під новою назвою працювати на російському ринку. Навіть при тому, що цей крок здійснили низка інших фірм. Подібне рішення було принциповим для всіх учасників екосистеми.
При всій складності ситуації вдалось розширитись та вийти на нові ринки. Зокрема відкрились офіси в Польщі, Єревані, ліцензійний продукт вдалось запустити в Казахстані, в Алмати. Марина відмітила, що Пін Ап не зупинять жодні обставини. Також вона зазначила, що PinUp залишається відповідальним бізнесом та адекватно реагує на виклики які сьогодні з’являються. Компанія надає масштабну допомогу у вигляді гуманітарки. Також регулярно сплачуються податки за кожного співробітника, що важливо для економіки України в такий важкий час.
У Марини поцікавились, як Pin-Up приваблює та утримує фахівців, яким чином працюють програми професійного розвитку.
Героїня інтерв’ю називає Пін-Ап командою сильних, вона зазначає що завжди відбувається пошук балансу між цікавим досвідом, професійними навичками та вмінням красиво виходити з будь-якої ситуації. Марина говорить, що відбір кожного з членів колективу відбувається дуже ретельно. При надзвичайно високій конкуренції, компанія має що запропонувати співробітникам. В першу чергу – це робота з продуктом, який стрімко розвивається, оплата різних форм навчання, заохочення приймати участь в різноманітних галузевих заходах. Також стабільно підтримується work-life balance, проводяться цікаві корпоративні заходи, тематичні тренінги, підтримується горизонтальне та вертикальне зростання працівників.
Після відкриття восьмого офісу поточного року було прийнято рішення, що кожен співробітник може працювати з будь-якого офісу. Враховуючи географію розміщення, є цілком реальні шанси здійснити навколосвітню подорож. При наявності такої кількості привілеїв, звісно вимогливість до результату – на найвищому рівні. Робота в PinUp – це цікавий досвід в прекрасній команді.
Торкнулися питання соціальної відповідальності, яка в умовах повномасштабної війни стає чимось на кшталт самоідентифікації в національних масштабах, адже зараз відсутність підтримки рівнозначне «зраді». Журналіст поцікавився, що в цьому напрямку робить Пін Ап.
Марина сказала, що на її думку сучасний бізнес за замовчуванням повинен бути соціально відповідальним. Вже під час пандемії це питання було виведено на перший план. Досвідчений керівник знає, що успіхи компанії залежать від людей, що в ній працюють, саме тому добробут співробітників завжди має бути в пріоритеті.
Також вона зазначила, що в теперішніх умовах неможливо сконцентруватись виключно на зв’язку «роботодавець-працівник». Тепер це масштаби країни та навіть цілого світу. З перших днів війни надавалась допомога працівникам у виїзди в безпечніші місця, всім було виплачено аванси, заробітну плату та фінансову допомогу, були запущені програми психологічної підтримки.
Керівники весь час на зв’язку з командами в режимі 24/7. Є працівники, що пішли воювати, є ті, хто займався волонтерською діяльністю – за всіма ними збережені робочі місця. Вже з перших днів війни було організовано гуманітарний штаб, який і на тепер продовжує працювати та забезпечувати продуктами харчування людей, що постраждали від бойових дій та потребують подібної підтримки. Всі ці цінності являються спільними, навіть при тому, що українська компанія абсолютно незалежна.
ПінАп налагодив співробітництво з лікарнями, зокрема з «Охматдит», «Феофанія», Харківським перинатальним центром, та лікарнями Миколаєва. Це є ще одним важливим напрямком волонтерства.
Наприкінці інтерв’ю, Марина зазначила, що Pin-Up – це зростання та розвиток, компанія прагне приносити користь, ставати ще ефективною та кращою. Саме тому нещодавно був створений благодійний фонд Pin-Up Foundation. Основна його ціль – це професійна допомога та впровадження програм, що масштабують внесок в відновлення України після завершення бойових дій, адже це стане інвестицією в перемогу та майбутнє країни.
Лицензія КРАІЛ від 21.04.21 (рішення про видачу ліцензії №147 від 09.04.2021)
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:08
Вчора
Яким Штучний Інтелект бачить Слов’янськ через 100 років
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ
14:15
Вчора
10:13
Вчора
Штучний інтелект створив пісню про Слов’янськ
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ
14:18
5 жовтня
10:35
5 жовтня
Спецтема
Оголошення
live comments feed...
Коментарі