17:11, 24 червня 2023 р.
"Фінансовий лабіринт", - блог про те, як людям арештували рахунки та що з цим робити
Протягом останнього місяця багато українців звернулися до своїх банків через накладання арешту на рахунки виконавчою службою.
Декілька місяців тому стало відомо про те, що в Україні набрав чинності закон про примусове виконання судових рішень, який передбачає відновлення арештів коштів на рахунках окремих клієнтів, які були тимчасово зняті на початку воєнного стану.
Ми розкажемо історію декількох людей, на чиї рахунки наклали арешт.
Чоловік зі Слов’янська переїхав у Чернівці. На Донеччині він отримував офіційну заробітну плату, з якої рішенням суду, стягували певну частину грошей у розрахунок штрафу. Через війну чоловік втратив роботу, але на цю ж картку йому продовжувала надходити пенсія та соціальна допомога.
В один із днів рахунки чоловіка заблокували. При чому в документі зазначили заборгованість вищу, ніж у нього залишалася для виплати. У телефонному дзвінку виконавча служба сказала, що попередження про арешт було надіслано на портал “ДІЯ”. Одночасно з ним арешт на картки отримало немало інших людей.
Питання про оплату дуже швидко вирішилося з представником виконавчої служби, вони домовилися за те, як надалі відбуватиметься оплата, виконавець надіслав у ПриватБанк, де була оформлена картка чоловіка, звернення і протягом декількох годин його рахунки розблокували. Питання того, що штраф зазначили вищий, ніж має бути, ще доведеться розбиратися з адвокатами, адже усі платіжки чоловіка залишилися у Слов’янську, але ось з роботи йому надіслали папери про те, скільки він вже виплатив штрафів за це час.
Інша ж ситуація склалася з Ощадбанком. Приблизно у той же термін, як і у першого чоловіка, у жінки з Луганщини також заблокували усі рахунки. Це сталося через стару заборгованість. Попередження жінка не могла отримати, бо не мала такого телефону, який би підтримував застосунок “Дія”.
Вона також зв’язалася з представником виконавчої служби, їй розказали, що потрібно написати від руки заяву і скинути йому це на Viber. Після того, він надіслав звернення до банку і сказав жінці, що питання має вирішитись протягом декількох годин.
Натомість в Ощадбанку питання не вирішилося ні протягом доби, ні протягом тижня.
Жінка звернулась до відділення Ощадбанку, але там їй сказали, що таких випадків зараз багато і порадили зателефонувати на гарячу лінію.
На гарячій лінії ж запропонували звернутись у відділення, де цю картку відкривали, тобто на Луганщину, яка зараз майже вся окупована російськими військами. Під час дзвінка консультант повідомив, що зараз дійсно відбувається дуже багато таких справ, а людям розблоковують картки по черзі. Якихось конкретних термінів жінці назвати так і не змогли. Скаргу на затримку в розблокуванні також не прийняли.
У кого за останній час траплялося теж щось подібне, поділіться своєю ситуацією?
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Спецтема
Спецтема
В настоящее время в Славянске идут интенсивные процессы развития и становления гражданского общества - независимых, СМИ, общественных организаций, бизнес ассоциаций и просто активных людей, которым есть что сказать на абсолютно разные темы в это время хороших перемен. Блог - это персональный сайт интересной личности или организации.
Останні новини
16:15
Вчора
14:37
Вчора
13:10
Вчора
ТОП новини
Спецтема
live comments feed...
Коментарі