Рекламна стаття

Рекламна стаття (контент-маркетинг) - це текст, який закликає формувати певний інтерес до продукту або послуги.

Важливо, що матеріал не обов'язково повинен вихваляти товар та закликати до покупки. Головна мета рекламного тексту - саме формування певного інтересу. І якщо інтерес у користувача є, він сам прийме рішення про покупку.

Як працює контент-маркетинг

1. Cтимулювання продажів

Коли на ринку з'являється новий продукт або послуга — користувач не знає як ними користуватися і чим саме можуть бути корисні ці новинки. Завдання рекламної статті якраз і полягає в поясненні конкретної користі. Це може бути:
покрокова інструкція із застосування — якщо ви випустили продукт з практичним застосуванням;
презентація кінцевого результату після використання
формування нового образу особистості — якщо ви пов'язані з індустрією краси,

2. Збільшення популярності ресурсу

"Новий веб-сайт не з'явиться в ТОПі просто так. Для цього потрібна певна репутація у пошукової системи. Ми готові поділитися нашою репутацією і зняти тег "nofollow".
Взаємодія зі ЗМІ та публікація статей має накопичувальний ефект. Про вас пишуть — про вас говорять — з вами хочуть працювати. Більше публікацій — більше руху навколо компанії

Люди не купують товари — вони купують спосіб життя.

Вартість послуг


Вартість вказана за розміщення на одному сайті. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах.

Ми розповімо про вас на нашому сайті Вартість
Выход в мобильных приложениях iOS и Android (тариф невозможен без публикации на сайте)500,00 UAH
Дополнительное поднятие новости на Главную сайта950,00 UAH
Размещение новости в блоке "Новости компаний" (ссылки закрыты атрибутом rel="nofollow")799,00 UAH
Закрепление новости в ТОП-5 на 24 часа1 000,00 UAH
Размещение новости в ТОПе сайта1 950,00 UAH
Закрепление новости в Лента-3 на 24 часа800,00 UAH
Размещение новости в Ленте сайта1 450,00 UAH
Закрепление новости в Лента-5 на 24 часа600,00 UAH
Наценка за статью длиной более 3000 символов500,00 UAH
Всього: