• Головна
  • Дорогу "Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь" ремонтують новим пневмо-струменевим методом
16:30, 12 квітня 2017 р.

Дорогу "Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь" ремонтують новим пневмо-струменевим методом

Дорогу "Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь" ремонтують новим пневмо-струменевим методом

Поряд із традиційним методом ліквідації ямковості, тобто із застосуванням гарячого асфальтобетону, на автодорогах Донеччини розпочався й ямковий ремонт пневмо-струменевим методом.Цієї весни перша «струменева» спецтехніка вийшла на боротьбу з руйнуваннями, що утворилися впродовж зими та весняної відлиги на проїзній частині автодороги загального користування державного значення Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь, км 5+000-км 5+800.

11 квітня вказаним методом було ліквідовано 105 м2 ямковості на ділянці Краматорськ – Слов’янськ. Для усунення руйнуваньпневмо-струменевим методом,передусім на дорогах державного значення,ДП «Донецький облавтодор»укладено договір субпідряду з ТОВ «Славдорстрой».

Нагадаємо, дорожники нарощують темпи ліквідації ямковості: у квітні облавтодор, на замовлення Служби автодоріг, має відремонтувати близько 50 тис. м2 покриття автошляхів загального користування державного та місцевого значення. Як і торік, левову частку робіт буде виконано гарячими асфальтобетонними сумішами: будматеріал постачають п’ять АБЗ облавтодору, розташовані у Великій Новосілці, Нікольському, Покровську, Бахмуті та Лимані.

Додамо, що пнемо-струменевий метод вважається ефективним способом ліквідації ямковості. Одна дорожня машина (з робочим «органом» – пневмо-гідравлічною гарматою) поєднує кілька операцій, що значно спрощує технологічний процес. На місці укладання виконуються роботи: з очистки вибоїн та тріщин; приготування та змішування бітумних емульсій із щебенем; заповнення вибоїн та тріщин сумішшю під стисненим повітрям; ущільнення щебеню, змішаного з емульсією, без додаткових ущільнюючих машин (котків) .Ямковий ремонт струменевим методом асфальтобетонного покриття виконується при глибині ям (вибоїн, тріщин, просадок тощо) до 5 см, при температурі повітря не нижче +5 °С (за нижчих температур використовується додаткове зимове обладнання).

Служба автомобільних доріг у Донецькій області звертається до водіїв з проханням бути максимальнопильними за кермом – виконувати вимоги Правил дорожнього руху! Обережно об’їжджати ділянки, на яких тривають ремонтні роботи та які позначені попереджувальними, заборонними та наказовими дорожніми знаками: 1.37 «Дорожні роботи», 3.29«Обмеження максимальної швидкості» та 4.7/4.8«Об'їзд перешкоди з правого/лівого боку»!

Довідка

За інформацією Укравтодору, стан доріг в Україні після минулої зими є найгіршим за останні роки. Протягом зимового періоду метеорологами було зафіксовано 53 переходи через нуль градусів, – коливання температур згубно позначилося на стані автомобільних доріг.Зарезультатами обстеження автодоріг загального користування та маршрутів , визначених Службою для оптимізації транспортних потоків в об’їзд тимчасово непідконтрольної території, загальна площа ураження асфальтобетонного покриття новоутвореними деформаціями, що виникли під час зими та весняної відлиги, становить165 тис. м2.

На території Донеччини роботиз поточного ремонту та експлуатаційного утримання автодоріг загального користування виконує ДП «Донецький облавтодор»ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» – підприємство, з якимза результатами відкритих торгівСлужбою автодоріг укладено договір підряду на 2017 рік.

Прес-служба САД у Донецькій області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Слов'янськ #новини #дороги #ремонт #траса
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...