• Головна
  • У податкової Донеччини з'явився постійний call-центр
Новина
19:15, 1 травня 2021 р.

У податкової Донеччини з'явився постійний call-центр

Новина

За ініціативи виконуючої обов'язки начальника ГУ ДПС у Донецькій області Ірини Долозіної Податкова Донеччини запровадила call-центр з актуальних питань.

З 30 квітня жителі Донеччини можуть отримати автоматичне аудіо- та смс-повідомлення про наявний податковий борг, а за телефоном 099-50-800-50 – поспілкуватися зі спеціалістом податкової служби; з’ясувати, який борг і по яким податкам чи зборам рахується; причину виникнення, шляхи його погашення та рахунки, за якими його можна погасити.

Перевірити, чи є у вас податковий борг, можна самостійно, за допомогою електронних сервісів: «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» на вебпорталі ДПС за посиланням, чи в «Електронному кабінеті платника» за ось цим посиланням.

Заборгованість можна самостійно погасити, використовуючи реквізити бюджетних рахунків, які розміщені на субсайті ДПС у Донецькій області за наступним посиланням.

ГУ ДПС у Донецькій області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Славянск #новости #Донецкая область #Слов'янськ #новини #ДПС #call-центр #сервіси #електронні сервіси
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...