• Головна
  • 5 речей, які варто знати про продажі в медіа
10:10, 23 лютого 2022 р.

5 речей, які варто знати про продажі в медіа

5 речей, які варто знати про продажі в медіа

У Слов’янську відбувся великий захід для медіа Донецької та Луганської областей - Monetization Challenge. Ми записали для вас конспект одного з найцікавіших виступів про досвід монетизації та менторства 50 медіа.

Що ви дізнаєтесь з конспекту: 

  • Хто може продавати в медіа?

  • Що продає медіа?

  • Як медіа конкурувати з SMM-агенціями, блогерами та таргетованою рекламою?

  • Чи дорівнює заробіток результативності?

  • Як продавати на регіональному рівні?

Спікери: 

Валерій Гармаш - СЕО 6262.com.ua, медіа холдинг “Має сенс” 

Ярослав Кобзар - керівник відділу продажів видання "Бабель"

Хто може продавати в медіа?

Структура редакції має бути побудована таким чином, аби на кожного журналіста припадав один менеджер, який вміє заробляти. 

Сформувати команду фахівців із продажу можна у різні способи: наприклад, можна обрати спеціаліста з редакції та навчити його чи її продавати. Або ж можна найняти людину, яка вміє продавати і навчити її специфіці медіабізнесу. У випадку, якщо в редакції поки немає менеджера з реклами, ці функції може виконувати СЕО медіа/головний редактор.

Що продає медіа?

Медіа продає клієнту не лише свою аудиторію, а й експертизу з вміння комунікувати з нею. Продаж реклами - це також продаж репутації медіа, його цінностей і бренду.

У кожного медіа може бути своя унікальна торгова пропозиція, з огляду на те, на чому воно спеціалізується. 

Як конкурувати з SMM-агенціями, блогерами та таргетованою рекламою?

Аби бути конкурентоспроможним медіа на ринку digital-реклами, треба розвивати якомога більше напрямків у сфері продажів.  

Медіа, на відміну від SMM-агенцій і блогерів, може позиціонувати себе експертами в комунікації з аудиторією і є важливим соціальним інститутом для суспільства. 

Заробіток  ≠ результативність

Рекламний проєкт може не принести великий заробіток медіа, але бути репутаційним. Такими кейсами можна пишатись і ставити їх у приклад потенційним рекламодавцям. 

Для медіа важливо зберігати свою репутацію і відмовляти у політичній рекламі, просуванні табаку та алкоголю, підозрілих продуктів та послуг. 

Як працювати на регіональному ринку маленьким редакціям?

Шлях розвитку відділів продажів на рівні столиці і регіонів однаковий. Єдина відмінність - в бюджетах.

Для розвитку медіа бізнесу в регіонах треба займатись системним самопіаром, вибудовувати власний бренд та розповідати про вдалі кейси.

Успіх не залежить від кількості менеджерів з продажів, а від якості їх роботи. 

Ви завжди можете скористатись допомогою менторів MDF. 

Авторка: Пилипенко Олександра 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Слов’янськ #новини #медіа #продажі #MDF #Monetization Challenge
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...