Реклама
13:00, 13 вересня 2022 р.
Інтернет-магазин не приносить прибутку: що робити?
Реклама
Інтернет-магазин апріорі створюється з метою отримання прибутку. У цьому завдання онлайн та офлайн бізнесу збігаються. Маркетингова стратегія також схожа — важливо залучати якнайбільше клієнтів за допомогою розумної цінової політики, реклами, акцій, продуманої роботи з постійними та великими клієнтами. А ось способи досягнення поставленої мети при веденні бізнесу на просторах всесвітньої мережі дещо інші. Тому причини неефективної роботи такої онлайн торгової точки слід шукати за допомогою професіоналів у галузі розробки та просування інтернет-магазинів та інших сайтів.
Справа в тому, що нефахівцю важко самостійно розібратися в ситуації та відшукати «корінь зла». В офлайн бізнесі причиною невдач може, наприклад, стати відкриття по сусідству конкуруючої торгової точки з більш привабливими цінами, кращим оформленням вітрин та асортиментом товарів ширше. Єдиний спосіб виправити справи в такому разі — «підтягнутися» до рівня конкурента або навіть випередити його за всіма параметрами. Щоправда, існує ще варіант позбавитися такого сусіда, але протиправні методи типу підпалу ми не розглядаємо. А що робити, якщо інтернет-магазин перестав давати прибуток? Спробуємо розібратися.
Яким має бути ефективний інтернет-магазин?
Зрозуміло, що в Інтернеті інші проблеми та магазин «по сусідству» тут не страшний, оскільки торгувати можна з будь-якої точки Земної кулі, доставляючи товари будь-куди. Проте ефективність продажів залежить від низки ключових чинників. Якщо говорити коротко, то завдання будь-якого інтернет-магазину — у вигідному світлі презентувати продукт і переконати відвідувача в необхідності покупки. По суті, зараз клієнт може пройти всю вирву продажу онлайн, без безпосереднього спілкування з менеджером або консультантом. Тобто в такому разі сайт грає роль менеджера, який бореться з запереченнями, переконує, показує переваги товару та інтернет-магазину перед конкурентами. І робить це без слів, за допомогою грамотного та привабливого зовні веб-дизайну, корисного унікального контенту, зручного інтерфейсу.
Хороший інтернет-магазин замінює цілу «армію» менеджерів, тому приносити прибуток він просто зобов'язаний. Однак для цього сайт повинен відповідати низці вимог:
Мати продуманий та детально опрацьований UX-дизайн інтерфейсу.
Володіти оригінальним візуальним оформленням, що запам'ятовується (як у всіх — найгірше з усіх можливих рішень).
Заманювати користувачів цікавими, але водночас переконливими слоганами.
Бути добре структурованим, із зручними для пошуку та використання картками товару.
Надавати відвідувачам повну інформацію про продукти, їх переваги та недоліки. Контент має бути максимально корисним, написаним на високому експертному рівні, але водночас легко читаним та цікавим. В інтернет-магазині нікому не потрібні хитромудрі наукові трактати, проте дилетантські тексти також знижують ймовірність здійснення покупки.
Утримувати повнофункціональні елементи сайту — прикраси, що не несуть ніякого смислового навантаження, на відміну, наприклад, від дизайну інтер'єру, тут недоречні.
Створювати у відвідувачів приємне враження та не викликати бажання залишити сайт.
Мати максимальну кількість точок входу на веб-ресурс. Правильно підібрані ключові слова та фрази, які професійні копірайтери органічно вписують у розміщені на сайті статті, описи товарів та інший текстовий контент, сприяють кращій індексації сторінок та підвищенню рейтингу у пошуковому ранжируванні за релевантними запитами користувачів мережі. Цій меті також сприяє SEO-оптимізація посадкових сторінок та зображень.
Мати широке охоплення релевантних пошукових запитів різної частоти з рівномірним розподілом ключових фраз по сторінках категорій, фільтрів, карток з описом товарів.
Що робити?
Якщо інтернет-магазин перестав приносити прибуток (або взагалі ніколи не відрізнявся високою ефективністю), слід звернутися за допомогою до фахівців у галузі розробки та просування сайтів. Вони проведуть кваліфікований SEO-аудит, виявлять помилки, допущені під час його створення або в процесі використання. Всебічний аналіз дозволить виявити всі проблеми, що заважають просуванню сайту в ТОП пошукової видачі, і скласти план заходів для розкручування інтернет-магазину з метою перетворення його на потужний інструмент отримання прибутку.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:21
17:30
Вчора
15:00
Вчора
13:32
Вчора
12:02
Вчора
11:17
Вчора
09:28
Вчора
Спецтема
Оголошення
08:04, 26 листопада
13:21, Вчора
18
08:04, 26 листопада
15:50, 26 листопада
1 216
live comments feed...
Коментарі