• Головна
  • Інтернет-магазин не приносить прибутку: що робити?
Новини компаній
13:00, 13 вересня 2022 р.

Інтернет-магазин не приносить прибутку: що робити?

Новини компаній
Інтернет-магазин не приносить прибутку: що робити?, фото-1

Інтернет-магазин апріорі створюється з метою отримання прибутку. У цьому завдання онлайн та офлайн бізнесу збігаються. Маркетингова стратегія також схожа — важливо залучати якнайбільше клієнтів за допомогою розумної цінової політики, реклами, акцій, продуманої роботи з постійними та великими клієнтами. А ось способи досягнення поставленої мети при веденні бізнесу на просторах всесвітньої мережі дещо інші. Тому причини неефективної роботи такої онлайн торгової точки слід шукати за допомогою професіоналів у галузі розробки та просування інтернет-магазинів та інших сайтів.

Справа в тому, що нефахівцю важко самостійно розібратися в ситуації та відшукати «корінь зла». В офлайн бізнесі причиною невдач може, наприклад, стати відкриття по сусідству конкуруючої торгової точки з більш привабливими цінами, кращим оформленням вітрин та асортиментом товарів ширше. Єдиний спосіб виправити справи в такому разі — «підтягнутися» до рівня конкурента або навіть випередити його за всіма параметрами. Щоправда, існує ще варіант позбавитися такого сусіда, але протиправні методи типу підпалу ми не розглядаємо. А що робити, якщо інтернет-магазин перестав давати прибуток? Спробуємо розібратися.

Яким має бути ефективний інтернет-магазин?

Зрозуміло, що в Інтернеті інші проблеми та магазин «по сусідству» тут не страшний, оскільки торгувати можна з будь-якої точки Земної кулі, доставляючи товари будь-куди. Проте ефективність продажів залежить від низки ключових чинників. Якщо говорити коротко, то завдання будь-якого інтернет-магазину — у вигідному світлі презентувати продукт і переконати відвідувача в необхідності покупки. По суті, зараз клієнт може пройти всю вирву продажу онлайн, без безпосереднього спілкування з менеджером або консультантом. Тобто в такому разі сайт грає роль менеджера, який бореться з запереченнями, переконує, показує переваги товару та інтернет-магазину перед конкурентами. І робить це без слів, за допомогою грамотного та привабливого зовні веб-дизайну, корисного унікального контенту, зручного інтерфейсу.

Інтернет-магазин не приносить прибутку: що робити?, фото-2

Хороший інтернет-магазин замінює цілу «армію» менеджерів, тому приносити прибуток він просто зобов'язаний. Однак для цього сайт повинен відповідати низці вимог:

  • Мати продуманий та детально опрацьований UX-дизайн інтерфейсу.

  • Володіти оригінальним візуальним оформленням, що запам'ятовується (як у всіх — найгірше з усіх можливих рішень).

  • Заманювати користувачів цікавими, але водночас переконливими слоганами.

  • Бути добре структурованим, із зручними для пошуку та використання картками товару.

  • Надавати відвідувачам повну інформацію про продукти, їх переваги та недоліки. Контент має бути максимально корисним, написаним на високому експертному рівні, але водночас легко читаним та цікавим. В інтернет-магазині нікому не потрібні хитромудрі наукові трактати, проте дилетантські тексти також знижують ймовірність здійснення покупки.

  • Утримувати повнофункціональні елементи сайту — прикраси, що не несуть ніякого смислового навантаження, на відміну, наприклад, від дизайну інтер'єру, тут недоречні.

  • Створювати у відвідувачів приємне враження та не викликати бажання залишити сайт.

  • Мати максимальну кількість точок входу на веб-ресурс. Правильно підібрані ключові слова та фрази, які професійні копірайтери органічно вписують у розміщені на сайті статті, описи товарів та інший текстовий контент, сприяють кращій індексації сторінок та підвищенню рейтингу у пошуковому ранжируванні за релевантними запитами користувачів мережі. Цій меті також сприяє SEO-оптимізація посадкових сторінок та зображень.

  • Мати широке охоплення релевантних пошукових запитів різної частоти з рівномірним розподілом ключових фраз по сторінках категорій, фільтрів, карток з описом товарів.

Що робити?

Якщо інтернет-магазин перестав приносити прибуток (або взагалі ніколи не відрізнявся високою ефективністю), слід звернутися за допомогою до фахівців у галузі розробки та просування сайтів. Вони проведуть кваліфікований SEO-аудит, виявлять помилки, допущені під час його створення або в процесі використання. Всебічний аналіз дозволить виявити всі проблеми, що заважають просуванню сайту в ТОП пошукової видачі, і скласти план заходів для розкручування інтернет-магазину з метою перетворення його на потужний інструмент отримання прибутку. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...