• Головна
  • Що робити, якщо зв'язок вашого оператора "не ловить"
10:14, 27 листопада 2022 р.

Що робити, якщо зв'язок вашого оператора "не ловить"

Що робити, якщо зв'язок вашого оператора "не ловить"

Якщо зв'язок від вашого оператора зник - перемкніться на мережу іншого завдяки національному роумінгу. 

Ще в березні спільно з мобільними операторами, Держспецзв'язку та Мінцифрою запустили національний роумінг в Україні. Це дозволяє перемикатися між операторами Київстар, Vodafone та lifecell без зміни сім-карт та тарифів.

Як скористатися:

1. Вимкніть автовибір мережі

на Android: Налаштування - Мобільна мережа (чи Підключення) - Оператор;

на iOS: Параметри - Стільникові дані - Вибір мережі;

2. Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL;

3. Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу;

4. Перевірте, чи можна зателефонувати/відправити SMS;

Детальна інструкція  у відеоролику від Мінцифри.

Раз на день намагайтеся повернутися до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі. 

Отримуйте добірку найважливіших новин за день у нашій Viber спільноті

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Слов'янськ #новини Слов'янська #Донецька область #війна в Україні #мобільний зв'язок #роумінг
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...