• Головна
  • Міністерство юстиції запрошує скористатися електронними сервісами
16:50, 3 січня 2017 р.

Міністерство юстиції запрошує скористатися електронними сервісами

У рамках реформ системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України запроваджено он-лайн сервіси для користувачів відповідних адміністративних послуг.

Уже зараз громадяни, представники юридичних осіб мають можливість отримати послуги он-лайн через кабінет електронних сервісів, за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/services/registry, яким на цей час вже скористалися понад мільйони раз.

Так, у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень можна скористатись такими послугами:

-​ отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

-​ перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

-​ отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді;

-​ попередньо подати заяву про державну реєстрацію.

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, зокрема, можна скористатись такими послугами:

-​ виконати безкоштовний запит на отримання відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

-​ отримати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді виписки, витягу.

-​ провести пошук запитів (витягів, випискок).

-​ подати заяву та електроні документи для проведення наступних реєстраційних дій: - державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем; - державна реєстрація юридичної особи, утвореної шляхом заснування нової юридичної особи за допомогою використання комп’ютерної програми «Реєстраційний портал» за посиланням: http://rp.irc.gov.ua/.

Отже, усі необхідні дані у вигляді витягів чи виписок, інформації можна отримати в електронній формі не виходячи з дому, через мережу Інтернет. Переваги такої системи:

​ можливість оплати послуг в режимі он-лайн;

​ отримання відомостей в режимі он-лайн;

​ надання електронному документу статусу офіційного.

Усі отримані документи в електронному вигляді мають такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги.

Таким чином, користування он-лайн сервісами Мін’юсту значно заощадить ваш час і забезпечить зручність отримання відповідної послуги.

Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Донецькій області

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Славянск #новости #юстиция #сервис #электронный
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...