Мешканці Слов’янська жаліються на Синергію-БТ. Що кажуть у керуючій компанії

Мешканці Слов’янська жаліються на Синергію-БТ. Що кажуть у керуючій компанії , Олександра Пилипенко

"За що ми платимо?" Мешканці Слов’янська жаліються на керуючу компанію Синергія БТ. 

До редакції Сайту міста Слов’янська 6262 звернулись мешканці будинку, який обслуговує Керуюча компанія "Синергія-БТ". Вони поскаржились на неякісну роботу працівників компанії, ігнорування ними своїх обов’язків. 

"Я двірника не пам’ятаю востаннє коли бачив" - обурився мешканець будинку по вул. Новий Бит, 21. 

Зокрема, мешканці поскаржились на неприбирання листя, незадовільний стан під’їздів, неналежне виконання обов’язків працівниками компанії. 

Мешканці Слов’янська жаліються на Синергію-БТ. Що кажуть у керуючій компанії , фото-1 Мешканці Слов’янська жаліються на Синергію-БТ. Що кажуть у керуючій компанії , фото-2 Мешканці Слов’янська жаліються на Синергію-БТ. Що кажуть у керуючій компанії , фото-3 Мешканці Слов’янська жаліються на Синергію-БТ. Що кажуть у керуючій компанії , фото-4 Мешканці Слов’янська жаліються на Синергію-БТ. Що кажуть у керуючій компанії , фото-5 Мешканці Слов’янська жаліються на Синергію-БТ. Що кажуть у керуючій компанії , фото-6

Очільник Слов’янська Вадим Лях раніше зазначав, що на вищезгадану компанію жалілись не тільки мешканці міста, а й звільнені працівники. Ще з початку лютого там відбувається реорганізація.  

Ми звернулись до керуючої компанії "Синергія БТ" і поспікувались із директором Журавльовим Андрієм. 

За його словами, мешканці вказаного будинку сплачують лише 77% від необхідної суми оплати. Від цього залежить, наскільки повно компанія виконує свою роботу. За словами керівника, саме через несплату за послуги виникають проблеми з вивезенням листя. Ремонт у під’їздах мають виконувати один раз на 7 років - зазначають у компанії.

"Ми не можемо зробити одночасно всім... Мають накопичитись гроші, щоб робити ремонт". 

Прибирання відбувається бригадним методом (на маршрут виходять 4 двірника і рухаються у певному напрямку), тому неможливо постійно бачити працюючого двірника. 

Як бути тим людям, які справно сплачують кошти за послуги і не отримують сервісу в повному обсязі? - питаємо в директора Синергії. 

За словами Андрія Журавльова, сьогодні компанія активізувала позовну роботу щодо боржників. До того ж, з 16 лютого банки зобов’язали інформувати державних виконавців стосовно рахунків боржників з житлово-комунальних послуг. 

Ми зараз активізували досудову роботу, роз’яснювальну роботу, тому я думаю, що ситуація виправиться.

Заборгованість по всьому житловому фонду, який обслуговує компанія, наразі складає близько 3 млн грн - сказав Андрій Журавльов. 

Міський голова Вадим Лях раніше прокоментував ситуацію з компанією "Синергія БТ" на своїй сторінці у Фейсбук: 

Из их отчетов вижу, что финансы у предприятия имеются. То есть, проблемы временные, тупика нет. Что касается недостатка в слесарях и дворниках, уже выстроены цепочки для решения этой задачи. Посмотрим, как они сработают.

Варто зазначити, що за бажанням мешканці того чи іншого будинку можуть поміняти управителя або створити ОСББ. Міська влада в цьому питанні готова сприяти і надавати консультації. Якщо таке рішення визріло або тільки формується, можна обговорити його з заступником начальника УЖКГ Ольгою Вікторівною Зарубою (тел, 095 558 81 44).

Слов’янськ новини Синегрія компанія ЖКГ борг двірник
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
400 переглядів у квітні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі