• Головна
  • Більше половини опитуваних вважають роботу Словміськводоканалу незадовільною
10:19, 7 березня 2021 р.

Більше половини опитуваних вважають роботу Словміськводоканалу незадовільною

Більше половини опитуваних вважають роботу Словміськводоканалу незадовільною

Половина опитаних жителів Слов’янська вважають роботу міськводоканалу незадовільною.

У рамках проекту "Стабільне водопостачання та водовідведення у місті Слов’янськ", який реалізував осередок громадянського суспільства "Друкарня", було проведено опитування мешканців щодо оцінки якості послуг, які надає КП "Словміськводокананал". В опитуванні участь взяли 107 респондентів. 

Опитування не є репрезентативним, але наглядно демонструє ставлення громадян до якості послуг, які надає КП “Словміськводоканал”. Сумарно 50% респондентів відповіли, що майже не стикаються з проблемами відсутності води (31% не стикається, 19% стикаються не більше ніж раз на місяць). Але 29% вказали, що кожного дня мають проблеми із водопостачанням, ще 21% мешканців щотижня стикаються з цією проблемою.

Найбільш проблемною доступність води є для жителів району Артема, третина мешканців якого вказали на проблеми з водопостачанням кожного дня. Жителі багатоповерхових будинків найбільше потерпають від проблем з водопостачанням.

Щодо самої якості питної води, яку постачає “Словміськводоканал”, опитування засвідчило, що 56% респондентів купують питну воду або додатково фільтрують водопровідну. 22% використовують водопровідну воду лише для приготування їжі, тобто обов’язково кип’ятять її. Врешті 21% опитаних використовують воду для пиття та харчових потреб.

Підтверджує побоювання громадян щодо якості питної води з-під крану. І Слов’янська районна філія Державної установи “Донецький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України”, яка надала данні на запит наших експертів, де із 25 відібраних в 2019 році проб в розподільчій мережі м. Слов’янська 2 проби не відповідають гігієнічним нормам до питної води. В квітні 2019 року у воді були зафіксовані коліформні бактерії, а в листопаді 2019 року - ентерококи.

Якість послуг респонденти оцінили за 5-бальною шкалою. 2% респондентів оцінили роботу водоканалу найвищим балом - "5". 

9% поставили "4"; 

34% поставили "3"; 

17% поставили "2"; 

38% поставили "1". 

Більш критичними до діяльності постачальника виявилися мешканці приватних будинків та багатоповерхівок мікрорайону Артема, вони більш невдоволені діяль- ністю водоканалу, аніж жителі центральної частини міста.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Слов’янськ #новини #Словміськводоканал #робота #оцінка #опитування
Високі оцінки користувачів за Стиль викладу
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...