• Головна
  • Нам пишуть | "Телефонувала лікарці 34 рази" - у Слов’янську не можуть отримати сертифікат про вакцинацію
13:08, 27 жовтня 2021 р.

Нам пишуть | "Телефонувала лікарці 34 рази" - у Слов’янську не можуть отримати сертифікат про вакцинацію

Нам пишуть | "Телефонувала лікарці 34 рази" - у Слов’янську не можуть отримати сертифікат про вакцинацію

Мешканка Слов’янська не може отримати сертифікат про вакцинацію. 

До сайту міста Слов’янська часто надходять звернення громадян. Сьогодні до нашої редакції надійшов лист від мешканки, яка поскаржилась, що не може отримати свій сертифікат про вакцинацію. 

Читайте також: Як та де вакцинованим отримати сертифікат у Слов'янську

Публікуємо текст звернення:

Доброго дня! Прошу підняти цю тему у пресі, адже не бачу шляхів вирішення проблеми. Наразі всі активно закликають робити вакцинацію та наголошують на тому, що для цього створені всі умови. На роботі, в автобусах вимагають сертифікати. Але чому ніхто не каже, що отримати такий сертифікат неможливо?

Після того, як я зробила щеплення, вирішила звернутися до сімейного лікаря, щоб отримати відповідний документ. Зробила, як рекомендують: зателефонувала. Зателефонувала 34 рази. Зателефонувала і до медсестри, і  до реєстратури. Жоден телефон не відповів. Протягом 3 днів я намагалася зв’язатися з сімейним лікарем (Кемза Галина), який повинен відповідати на телефон протягом робочого дня (адже так згідно законодавства?). І це добре, що в мене адміністративне питання, а не проблеми зі здоров’ям. Чому, будучи платником податків, я не можу розраховувати на допомогу? Невже потрібно йти у лікарню, стояти в черзі з хворими на ковід (не одну годину!), щоб отримати сертифікат? Який, між іншим, не мені потрібен, а так вимагає законодавство.

Читайте також: Швидка не відповідає, лікарні заповнені - у Слов'янську ситуація з COVID-19 погіршується

Медики нарікають на нестачу часу і складну ситуацією із захворюваністю. У міському відділі охорони здоров’я кажуть, що через великий наплив відвідувачів працівники реєстратури не завжди можуть відразу відповісти на телефонні дзвінки.

Начальниця відділу охорони здоров’я Олена Джим також зазначила, що зараз швидка дійсно не одразу відповідає на дзвінки через надвелику навантаженість. Тому за номером 103 треба дзвонити декілька разів. Також швидка зараз не завжди приїжджає так оперативно, як хотілося б.  

Як виходити з цієї ситуації? Питання залишається відкритим. А поки ми стаємо заручниками бюрократичної системи, неконтрольованого зростання хворих на коронавірус і неготовністю приймати усі виклики сьогодення. 

Пишіть у редакцію і ви завжди матимете слово на нашому сайті! 

Пошта: [email protected]

Viber: Сайт 6262

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Слов’янськ #новини #погода #вихідні
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...