• Головна
  • У Слов'янську з'явиться цілодобовий колцентр
17:06, 23 лютого 2022 р.

У Слов'янську з'явиться цілодобовий колцентр

У Слов'янську з'явиться цілодобовий колцентр

У Слов’янській громаді триває створення цілодобового контакт-центру

На пресконференції 23 лютого керівник Слов'янської ВЦА Вадим Лях розповів, що у Слов'янській громаді створюють цілодобовий контакт-центр.

Жителі громади отримають можливість звертатися до нього з будь-якими проблемами, в тому числі соціального характеру та комунальної сфери.

Контакт-центр працюватиме в електронному форматі та в режимі звичайних дзвінків. Він створюється для того, щоб слов'янці могли з мінімальними зусиллями, у найкоротші терміни зв'язатися з диспетчером, залишити заявку для будь-якої служби – РЕМу, тепломережі, водоканалу тощо.

Для електронного спілкування необхідно буде створити особистий кабінет. Такі центри вже зарекомендували себе у Маріуполі, Покровську, Краматорську. Зокрема у Краматорську існує навіть SMS розсилка абонентам у разі аварійних ситуацій, що трапляються в міському господарстві.

Наразі у Слов'янську є лінія з комунальних питань: 1505 та 050 471 40 72.

Читайте: Як звернутися до керівника Слов'янської ВЦА

Дивіться відео про Слов’янськ на нашому Youtube каналі 

Стань частиною Клубу читачів 6262 за посиланням

Отримуйте актуальні новини на свій телефон у Viber (новости Славянска)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Славянск #новости #Донецкая область #Слов'янськ #новини #ВЦА #влада #Слов'янська ВЦА #колцентр
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

live comments feed...