• Головна
  • Лайфхаки для подорожей потягами Укрзалізниці
11:14, 20 лютого 2019 р.

Лайфхаки для подорожей потягами Укрзалізниці

Лайфхаки для подорожей потягами Укрзалізниці

Близько 200 мільйонів пасажирів щороку подорожують Україною у потягах. Кожен прагне зробити свою поїздку максимально комфортною і зручною. Ось декілька порад, як полегшити свою подорож.



  1. Немає квитків на обрані дати, а їхати все ж потрібно, як бути?

Один із найдієвіших способів взяти квитки, яких немає - їхати на станцію далі. Якщо ваше місце призначення не є кінцевою точкою маршруту потяга, то можна спробувати пошукати квитки до наступної станції. Наприклад, щоб дістатись до Львова, можна шукати квитки до станції Ходорів, Стрий чи Самбір. Досі невідомо, як працює така магія, але в моменти безвиході можна звертатись і то такого способу.

Якщо ж до обраної вами дати ще достатньо часу, то можна спробувати моніторити наявність місць. В еру цифрових технологій людство створило електронних помічників, які робитимуть цю нудну справу замість нас.

Ось декілька з них:

-Railway.bot

За допомогою цього бота можна придбати квитки, а якщо їх немає - задати умови моніторингу для пошуку необхідного квитка. Як тільки з’явиться бажане місце - бот повідомить вам про це.

-BiletCafe

Додаток на смартфон, для пошуку квитків з можливістю створити пошукового агента. Суть така ж, як і в попередньому телеграм боті - вказуєш умови, а машина їх шукає для тебе і  повідомляє як тільки місця звільняться.

-WatchMyTicket.com

Принцип дії тут анологічний, як і в попередніх додатках, єдиною відмінністю є те, що це веб-сайт.

-Tickets.ua

Сайт дозволяє не тільки відстежувати, але й одразу забронювати бажане місце.

Для екстремалів, є також і можливість дочекатися зняття броні.

Рівно за 24 годни до відправлення потяга Укрзалізниця знімає спеціальну бронь для поліції, чиновників, армії і т.д. В такому випадку може звільнитися один або одразу з десяток вільних місць, все залежить від везіння.

2) Придбав квиток і хочу повернути, я отримаю свої гроші назад?

У випадку відмови від поїздки квиток можна повернути та отримати свої кошти назад, але це залежить від того, скільки часу залишилось до відправлення потяга.

- Більше, ніж за добу до відправлення - повертається повна вартість квитка і плацкарти (плацкарта - вартість витрат на обслуговування потяга; вартість квитка - вартість проїзду).

- Від 24 до 9 годин до відправлення - повертається повна вартість квитка і 50% від вартості плацкарти

- Менше, ніж за 9 годин до відправлення - повернуть повну вартість квитка, а плацкарти - ні.

Якщо запізнились на потяг, то квиток можна повернути не пізніше, ніж за годину, та отримати 10% від  вартості плацкарти і квитка.

3) А як бути з проблемами в дорозі?

  • Боюсь впасти з верхньої полички

Для таких пасажирів існують спеціальні ремені, які допоможуть не турбуватися про безпеку свого сну. Їх можна безкоштовно взяти у провідника, а у випадку наявності сумнівів в надійності ременя - замінити. Існують відповідні ремені для дітей та дорослих.

  • Прихворів, а ліків та грошей немає.

У провідника завжди повинна знаходитись аптечка, а користування нею входить в вартість вашого квитка.

  • А якщо мікстура є, а потрібно чашку та гарячу воду

Пасажири мають право отримати відповідні столові прибори безкоштовно, а також отримати без додаткової оплати і гарячу воду.

  • Хочу поїхати на день раніше

У випадку наявності місць відповідного класу, ви можете це зробити без доплати вартості плацкарти.

  • Неправильно написали мої дані в квитку

Вас все одно повинні впустити в потяг, оскільки допускається до трьох помилок у прізвищі пасажира

  • Не хочу здавати постіль

І не потрібно, ви можете відмовитись від цього і спокійно вийти з вагону, оскільки збирати постіль - це обов’язок провідника.

  • Боюсь проспати свою зупинку

Інструкція для провідника пасажирських вагонів каже, що провідник зобов’язаний будити пасажирів, які закінчують свою поїздку вночі, і не турбувати при цьому сусідів. Якщо ж все таки проспали свою станцію, то в касі вокзала вам мають видати безкоштовний квиток додому.

І пам’ятайте, що найважливішим правилом комфортної поїздки є взаємоповага і знання своїх правил. Добрих манер варто вчитись все життя, а от вивчити свої права можна прочитавши відповідне законодавство, або скориставшись сервісами-помічниками де зібрано усі права та обов’язки пасажирів та провідників.

автор Назар Салабан

Цей матеріал було підготовлено в рамках Програми міжредакційних обмінів за підтримки Національного фонду на підтримку демократії NED

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#лайфхак #потяг #укрзалізниця #подорожі #інструкція
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...