• Головна
  • Скільки грошей на вибори витратили кандидати у міські голови Слов’янська
13:30, 5 листопада 2020 р.

Скільки грошей на вибори витратили кандидати у міські голови Слов’янська

Скільки грошей на вибори витратили кандидати у міські голови Слов’янська

Перший тур виборів минув, а усі кандидати у міські голови надали остаточний звіт про надходження та використання коштів виборчого фонду.

Ми вже писали про проміжні звіти кандидатів. Детально про це можна подивитися тут: Скільки коштів витратили на агітацію кандидати у мери Слов’янська

Тепер розглянемо безпосередньо кошти, звідки вони надходили та на що витрачалися.

У минулих звітах стало очевидно, що більше за інших коштів на рекламу та агітацію витратив Павло Придворов, а менше усіх Євген Недосєка. Така тенденція залишилася і до кінця виборів.

Розберемо звіти.

Першою у списках кандидатів йшла Ольга Алтуніна, з неї і почнемо.

Ольга Алтуніна

Ольга Алтуніна, фото з фейбсуку

Ольга Алтуніна, фото з фейбсуку

В остаточному звіті вказано, що на поточний рахунок виборчого фонду всього надійшло 497 тисяч 900 гривень. Це все були добровільні внески фізичних осіб. У минулому звіті йшлося про 318 тисяч 700 гривень.

На виготовлення матеріалів передвиборної агітації було витрачено 133 тисячі 220 гривень.

За використання ЗМІ кандидатка заплатила 260 тисяч 543 гривні 30 копійок. З них на ефірний час на телебаченні було витрачено 162 тисячі 528 гривень, а на радіо - 78 тисяч 015 гривень 30 копійок. 20 тисяч гривень пішло на оплату друкованих площ у друкованих ЗМІ.

На розміщення матеріалів агітації в інтернеті було витрачено 46 тисяч гривень. На інші послуги агітації - 56 тисяч 037 гривень, 70 копійок.

Повний звіт дивіться за ПОСИЛАННЯМ.

Вадим Лях

Вадим Лях, фото з fb

Вадим Лях, фото з fb

Вадим Лях увійшов у двійку лідерів цих політичних перегонів, які продовжить у другому турі місцевих виборів 2020.

У проміжному звіті по коштам було зазначено, що розмір виборчого фонду Вадима Ляха склав 244 тис 960 грн. У остаточному звіті ця цифра, звичайно, змінилася. 671 тисяч 466 гривень 20 копійок. 49 тисяч 700 гривень з яких - це власні кошти кандидата, все інше - добровільні надходження від людей.

З добровільних внесків 148 тисяч 999 гривень було повернено. Певні кошти також витрачені на банківські послуги. Тому загальний розмір виборчого фонду склав 521 тисяча 141 гривня, 17 копійок.

Виготовлення матеріалів передвиборчої агітації кандидату обійшлися у 93 тисячі 275 гривень. На використання ЗМІ витратили 203 тисячі 532 гривні. 146 411, 80 було витрачено на оплату ефірного часу на ТБ, 52 120,20 - на ефірний час радіо. Оплата друкованих площ у друкованих ЗМІ вийшла на 5 тисяч гривень. 

Розміщення матеріалів передвиборної агітації  в інтернеті обійшлося у 94 тисячі гривень.

Детально звіт дивіться за ПОСИЛАННЯМ.

Євген Недосєка

Євген Недосєка, фото з фейсбуку

Євген Недосєка, фото з фейсбуку

Як зазначено у остаточному звіті, на поточний рахунок його виборчого фонду надійшло всього 10 тисяч 200 гривень. Це все були добровільні внески фізичних осіб. Цей кандидат у міські голови витратив найменше коштів на свою передвиборчу агітацію.

З них 9 тисяч 980 гривень витрачено на виготовлення матеріалів передвиборної агітації. Всі ці кошти витратили на виготовлення листівок та плакатів. 220 гривень ще залишилися на поточному рахунку виборчого фонду.

Весь звіт можна побачити ТУТ.

Павло Придворов

Павло Придворов, фото з фейсбуку

Павло Придворов, фото з фейсбуку

Павло Придворов став лідером політичної гонки, а ще лідером по кількості витрачених коштів.

Так, у попередньому звіті було зазначено, що кандидат витратив 639 тисяч 988 грн. 

У остаточному звіті ця сумма значно збільшилася. Усього на поточний рахунок виборчого фонду надійшло 1 мільйон 38 тисяч 943 гривні. 598 тисяч 943 гривні - це кошти місцевої організації політичної партії, 390 тисяч - власні кошти кандидата, 50 тисяч - добровільні внески.

На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації було витрачено 214 тисяч 300 гривень. На ЗМІ витратили 496 тисяч 245 гривень, 71 копійка. За ефірний час на ТБ було витрачено 275 588 гривень, на радіо - 164 706 гривень. У друкованих ЗМІ кандидат залишив 55 951 гривень.

На розміщення матеріалів передвиборної агітації в інтернеті пішло 10 тисяч 200 гривень.

Про те, скільки коштів у фонді залишилося і скільки витратили на створення листівок і плакатів, дивіться у повному звіті ТУТ.

Андрій Секлецов

Андрій Секлецов, фото з фейсбуку

Андрій Секлецов, фото з фейсбуку

Проміжний та остаточний звіти кандидата у мери Андрія Секлецова мають однаковий зміст. Це єдиний кандидат, який зазначив, що на поточному рахнуку фонду внесені тільки власні кошти кандидата.

Ця сума - 29 тисяч 320 гривень. 26 тисяч з них були витрачені на розміщення агітаційної реклами на бордах, вивісках, сітілайтах. 

Трохи детальніше звіт пожна подивитися ТУТ.

Неля Штепа

Неля Штепа, фото з фейсбуку

Неля Штепа, фото з фейсбуку

У проміжному звіті зазначалося, що всі кошти, отримані на поточний рахунок виборчого фонду - 49 тис 900 грн. Це все добровільний внесок фізичних осіб.

В остаточному звіті цифри трохи змінилися.

Усього на поточний рахунок виборчого фонду надійшло 125 тисяч 400 гривень. З них 75 тисяч 500 гривень - власні кошти кандидата, а 49 900 - добровільний внесок людей.

На виготовлення матеріалів передвиборної агітації було витрачено 81 тисяч 880 гривень. На листівки та плакати пішли 71 тисяча 880 гривень. На ЗМІ витратили 7 тисяч 920 гривень. Всі ці кошти пішли на ефірний час на телебаченні. 

На залишку фонду ще 470 гривень.

Деталі читайте за ПОСИЛАННЯМ.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Слов’янськ #Славянск #новини #новости #вибори 2020 #місцеві вибори #Неля Штепа #Вадим Лях #Павел Придворов #Ольга Алтунина #Андрій Секлецов #Євген Недосєка
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...