• Головна
  • Скільки коштів витратили на агітацію кандидати у мери Слов’янська
11:32, 23 жовтня 2020 р.

Скільки коштів витратили на агітацію кандидати у мери Слов’янська

Скільки коштів витратили на агітацію кандидати у мери Слов’янська

Агітація та і весь передвиборчий процес - справа недешева. З’явилася інформація про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидатів.

Далі ми покажемо, скільки і на що кандидати у міські голови використовували коштів. У тому числі на агітацію.

У списку поданий проміжний звіт про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидатів на посаду міського голови. У більшості кандидатів використовували добровільні внески фізичних осіб. 

У звітах також можна подивитися, на що витрачалися кошти, яким підприємствам та ЗМІ платили за рекламу та скільки.

Ольга Алтуніна

У звіті Алтуніної написано, що усього коштів на поточний рахунок виборчого фонду надійшло 318 тис 700 грн. Всі ці гроші - добровільні внески фізичних осіб.

На виготовлення матеріалів передвиборної агітації витрачено 86 тис 620 грн. З них на друковані агітки пішло 76 тис 620 грн та на виготовлення відеозаписів - 10 тис грн.

125 тис 180 грн було використано на засоби масової інформації. За розміщення реклами в інтернеті було сплачено 26 тис грн.

Детальніше про витрати можна подивитися ТУТ.

Вадим Лях

Загальний розмір виборчого фонду Вадима Ляха склав 244 тис 960 грн. При цьому, всі кошти - це добровільні внески фізичних осіб. Всього надійшло більше 394 тис грн, 148 тис 999 грн було повернено фізичним особам.

На виготовлення матеріалів передвиборної агітації витратили 36 тис 925 грн. За засоби масової інформації було сплачено 100 тис 529 грн.

54 тис 500 грн було використано сплачено за розміщення матеріалів передвиборчої агітації в Інтернеті.

З поточного рахунку використано 240 тис 904 грн.

Детальніше подивится розподіл коштів можна ТУТ. 

Євген Недосєка

Документів про використання та надходження коштів офіційно не опубліковано. Але під час дебатів кандидат у міські голови розказав, що на агітаційні флаєри було витрачено 10 тис гривень. Також одна з організацій подарувала кандидату рекламу, обклеївши свій автобус фотографією з агітацією. Весь бюджет склав 30 тис гривень.

Читайте: У Слов'янську відбулися незалежні політичні дебати (фото, відео)

Павло Придворов

Павло Придворов витратив найбільше коштів на агітацію та рекламу. Усього на поточний рахунок виборчого фонду надійшло 639 тис 988 грн. З них коштів місцевої організації політичної партії 199 тис 988 грн, власних коштів кандидатів - 390 тис грн, добровільних внесків - 50 тис грн.

На виготовлення матеріалів передвиборної агітації було витрачено 129 тис 940 грн. За використання засобів масової інформації сплатили 338 тис 753 грн. За розміщення матеріалів агітації в інтернеті заплатили 6 тис грн.

Детальінше про витрати дивіться ТУТ.

Андрій Секлецов

Це єдиний кандидат, який зазначив про використання лише власних коштів. Так було використано 29 тис 320 грн.

На передвиборчу агітацію було витрачено 26 тис грн.

Звіт дивіться ТУТ.

Неля Штепа

У звіті зазначено, що всі кошти, отримані на поточний рахунок виборчого фонду - 49 тис 900 грн. Це все добровільний внесок фізичних осіб.

На виготовлення матеріалів передвиборної агітації було використано 25 тис 930 грн. 23 тис з них - на виготовлення друкованих матеріалів агітації.

На зовнішню рекламу витрачено 10 тис грн.

Проміжний звіт кандидатки дивіться ТУТ.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Славянск #Слов’янськ #новини #новости #Донецкая область #Донеччина #вибори 2020 #місцеві вибори
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...