09:18, 14 липня 2021 р.
Відсьогодні вступники можуть подавати заяви до ВНЗ: що треба знати
Відсьогодні, з 14 липня, розпочинається прийом заяв та документів до всіх вищих закладів освіти, крім вищих військових навчальних закладів (вишів зі специфічними умовами навчання) та військових навчальних підрозділів.
Для абітурієнтів, які вступають на основі співбесід, творчих конкурсів або вступних іспитів, прийом документів завершується 16 липня о 18:00.
Для абітурієнтів, які вступають за результатами ЗНО, вступних іспитів та творчих конкурсів, складених до 13 липня, прийом документів закінчується 23 липня о 18:00.
Вступники можуть подати до п’яти заяв на бюджетну форму навчання в будь-який ВНЗ без обмеження щодо кількості спеціальностей. У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет через електронний кабінет, обов’язково треба встановити її пріоритетність – від одного до п’яти, де один – найвища пріоритетність, п’ять – найнижча.
На контракт вступники можуть подати до 30 заяв.
Під час роботи алгоритму адресного розміщення заяви розглядаються почергово, а не одномоментно. Наприклад, якщо вступник подав всі п’ять заяв, спочатку розглядається заява з першим пріоритетом. Після подання першої заяви змінити їхню пріоритетність буде неможливо.
Якщо перша заява отримала рекомендацію на бюджет – інші заяви не розглядаються. Якщо ж заяві відмовлено, розглядається друга, і так почергово.
Якщо вступник має атестат зразка до 1998 року, іноземні документи про середню освіту чи є іноземцем або ж подається після закінчення роботи електронних кабінетів (після 30 вересня), до заяви треба додати оригінали та копії:
- документа, який засвідчує особу;
- військового квитка (для військовозобов’язаних);
- свідоцтва/атестата та додатка до них;
- документа, який підтверджує право на пільги.
Також має бути копія сертифікатів ЗНО (2018-2021 років та чотири фото (3х4).
Абітурієнтам, які надсилають документи електронною поштою, необхідно мати електронний підпис вступника для підпису сканкопій документів.
Отримати його можна через сервіси АЦСК МВС. Документи з е-підписом слід надсилати на електронну адресу Приймальної комісії обраного закладу вищої освіти. Також всі документи можна відправити звичайною поштою.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:32
Спецтема
Оголошення
19:30, 21 листопада
19:30, 21 листопада
00:00, 12 січня 2016 р.
19:30, 21 листопада
19:30, 21 листопада
live comments feed...
Коментарі