• Головна
  • Як діяти, якщо зник мобільний зв'язок
11:13, 22 березня 2022 р.

Як діяти, якщо зник мобільний зв'язок

Як діяти, якщо зник мобільний зв'язок

Сьогодні вранці у Слов'янську зник мобільний зв'язок. Публікуємо інструкції щодо того, як діяти в таких ситуаціях.

22 березня у Слов’янську помітили проблеми з мобільним зв’язком. Повністю пропала мережа для користувачів Vodafone. Наразі працює мережа LIFECELL.

Від оператора оптичної мережі АТРАКОМ (Українська компанія сегменту глобальних волоконно-оптичних ліній зв'язку України) стало відомо, що відбувся обрив в районі с. Межева Дніпровської області.

Про це повідомив директор компанії СДС Сергій Кушнарьов. Інформації що до часу усунення аварії поки що немає. У зв'язку з цим публікуємо інструкції щодо того, як діяти в таких випадках.

В Україні працює національний роумінг, який дозволяє перемикатися між мобільними операторами.

Оператори Vodafone, Київстар, lifecell спільно з Мінцифрою, Держспецзвязку та НКРЗІ запустили національний роумінг в Україні. Тепер у випадку, коли мережа вашого оператора недоступна, можна перемикатися на мережу інших операторів.

Як під'єднатися до мережі іншого оператора:

1. Відключити автовибір мережі:

на Android: Налаштування - Мобільна мережа (чи Підключення) - Оператор;

на iOS: Параметри - Стільникові дані - Вибір мережі;

2. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell;

3. Якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;

4. Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора. 

Важливо: раз на день намагайтеся повернутися до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі. 

Поради щодо мобільного зв'язку від ДСНС:

За відсутності мобільних мереж декілька альтернативних варіантів:

1. Основною альтернативою стільниковому (мобільному) зв’язку є засоби стаціонарного дротового зв’язку (стаціонарні телефони). За наявності стаціонарного телефону у вашому помешканні, або у помешканні ваших сусідів (знайомих, друзів), буде забезпечено безперебійний зв’язок з екстреними службами та іншими абонентами стаціонарного і мобільного зв’язку.

2. За відсутності доступу до стаціонарних засобів телефонного зв’язку можливо підтримувати зв'язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram тощо. Месенджери будуть працювати за наявності доступу до мережі Internet у тому числі за умови підключення до мережі Wi-Fi.

За необхідності виклику екстрених служб за допомогою будь якого месенджеру, попередньо необхідно дізнатись номера телефонів за якими зареєстровано роботу месенджерів відповідних служб або посилання на профілі офіційних сторінок в соціальних мережах. Цю інформацію попередньо можливо почерпнути на офіційних сайтах екстрених служб (відомств) або зателефонувавши за номерами 101, 102, 103, 104, 112.

3. Використання мобільних телефонів як засобів радіозв’язку за прикладом рації. Для цього на мобільний телефон (смартфон) необхідно попередньо встановити спеціальні месенджери, наприклад: Voxer Walkie Talkie, Walkie Talkie, Two Way: Walkie Talkie.

Слід врахувати, що у цьому випадку ваше спілкування не буде приватним. Його зможе прослухати будь-хто, якщо випадково чи навмисно потрапить на ту саму частоту. Перевага у тому, що ви можете бути на зв’язку одночасно з усіма учасниками діалогу. Для організації такого зв’язку потрібно домовитись з абонентами про виділений канал (простими словами частоту або діапазон) для спілкування. Частота (діапазон) обирається абонентами довільно.

Радіус дії таких месенджерів варіюється від 60 до 100 метрів і залежить від можливих перешкод, оскільки найчастіше їх робота побудована на основі технології Bluetooth (у підвальному приміщенні, дальність зв’язку може зменшуватись до кількох метрів).

Слід пам’ятати, що будь-які месенджери необхідно завантажити заздалегідь, за наявності стабільного доступу до мережі Internet, а також заздалегідь протестувати їх працездатність.

4. За відсутності будь-якого зв’язку та доступу до мережі Internet рекомендуємо із дотриманням заходів власної безпеки здійснити переміщення до найближчого об’єкту, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Об’єктами, які обов’язково обладнано стаціонарними засобами телефонного зв’язку є будівлі органів місцевого самоврядування, відділення пошти, пожежно-рятувальні частини, відділки поліції, станції швидкої медичної допомоги, представництва інших силових відомств (Нацгвардія, СБУ, ЗСУ, Поліція охорони).

На випадок, якщо в кризовій ситуації ні у вас, ні у ваших близьких не буде жодних технічних засобів зв'язку, потрібно попередньо чітко домовитись про місце та час зустрічі. Якщо ви плануєте евакуацію в якесь конкретне місце – визначте точку та час збору і домовтесь, що будете чекати там, наприклад, протягом 24 годин, а потім вирушите далі до наступного пункту призначення. Маленьким дітям варто покласти в кишеню або вшити в одяг записку із повним ім'ям дитини, її батьків чи інших контактних осіб, адресу та телефони. Дітей шкільного віку варто попередити, як діяти в разі, якщо не буде зв'язку.

Підписуйтеся на наші оновлення у Viber (новости Славянска)

Слідкуйте за нами в Instagram

Та телеграм: https://t.me/news6262

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Славянск #новости #Донецкая область #Слов'янськ #новини #мобільний зв'язок #мобільна мережа #мобільні оператори
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...